Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zucht... Komen we er?

12-5-2011 20:38:33
De tijd tikt ongenadig voort en we moeten nog zoveel doen! - kapper vastleggen - menu kiezen en doorgeven - muziekinstallatie regelen - stola zoeken - juwelen zoeken - muziek voor viering kiezen - bruidsboeket kiezen - pak bruidegom zoeken!!! En ik krijg mijn vriend maar niet in gang om mee na te denken en te beslissen! Herkennen jullie dit? Zelf heb ik blijkbaar alleen tijd als alles gesloten is, het is niet eenvoudig...

karen
31-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 623

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik12-5-2011 23:06:32

da ken ik maar al te goed...
Elke zaterdag als je niet moet werken, de kids naar de grootouders en winkelen.
Is het niet voor trouwringen, dan is het voor kleuren voor de zaal, traiteur inorde maken, schoenen gaan zoeken,...
Dit weekend gaat hij zijn kostuum voor de laatste maten passen. Heb hem ook moeten vooruit duwen zenne 2 weken geleden.

En op den duur krijg je stress en zenuwen en dan vragen ze waarom? ;-)

Succes!

A.
23-7-2011
 Meld misbruik12-5-2011 23:09:28

Een tip... zoek het internet eens af Schoenen, juwelen, misboekjes, uitnodigingen, kousenband, rode loper, gastenboek, enveloppendoos,.... heb ik allemaal online besteld. Klinkt misschien een beetje raar.. maar ik werk ook 5/7 van 08.30 tot 17.00 uur. Dus als ik thuis kom is alles gesloten. Weekend is meestal te kort om echt hele dagen achter alles te lopen. Dus makkelijke oplossing..

Bij de meeste kun je het ook nog terug sturen mocht het je toch niet echt aanstaan. Geld wordt dan ook terug gestort of je kan het omruilen in iets anders.

Maar maak je niet al te druk.. alles komt goed!
Enkel voor het pak van de bruidgom zou ik toch zo snel mogelijk gaan hoor..

Veel succes nog

marjan
16-7-2011
 Meld misbruik13-5-2011 8:18:20

volkomen herkenbaar! Wij zijn juist verhuisd en sta hopeloos achter op schema..en wij zijn begin juni nog 2 weken op vakantie..elk weekend een hele to do lijst afgaan en dit al zo sinds begin januari...Mijn vriend en ik hebben het zwaar onderschat en dit brengt echt veel druk met zich mee.(wij zijn nog maar sinds 1 januari verloofd en trouwen bij mijn ouders thuis, dat is iets meer werk om dat te organiseren dan gedacht :-)) Maar idd veel online bestellen helpt al een stuk en ik maak voor elk weekend een lijst met prioriteiten die ik dan afwerk.. veel succes nog!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...