Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Volgwagens ja/nee? Bus? Zoveel vragen...

12-5-2011 20:54:07
Ik zet met een dilemma! Hoe zit dat nu eigenlijk met ceremonie wagens...

Mijn verloofde vertrekt bij ons thuis en haalt me bij het ouderlijk thuis op, dan samen naar het gemeentehuis (10u30), dan naar de kerk (11u30) en dat minilunch (14u30) met suite (16 volwassenen met ons in en 3 kindjes < 5 jaar)...
Enkele uren tussen...
Vanaf 19u ontvangst mensen in de feestzaal!

Dat is onze planning kort omschreven.
Nu zit ik met enkele vragen:
- Waar start de suite, vanaf wanneer gaat ze mee
- Pik je iedereen dan thuis op van de suite?
- komt de suite naar ons thuis?
- Hoe geraakt de suite nadien thuis of aan hun wagen?
- Hoe geraken wij als koppel overal, bijvoorbeeld fotoshoot...
- Als ik wil dat de mensen al in de kerk zitten als ik aankom... hoe doe je dat dan met de bus? Wagens?
- Wat is het nu van zo'n bus/ wagen? Is het niet gek veel geld uit te geven als niemand het ziet?
- Wanneer rijdt je niet meer de bus/wagens, ga je er ook nog mee naar de feestzaal?
- ...

Hoe doen jullie dat? Hoe ziet het er bij jullie uit? mss wat veel of rare vragen, maar ben wat controlefreak op dit vlak!!!

Merciekes!!!!!

daisy
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 422

Sandro

Meld misbruik12-5-2011 23:20:18

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik13-5-2011 7:56:41

Hey Daisy,

Ik blijf in ons huis slapen en mijn vriend gaat bij zijn ouders slapen. Een deel van de suite komt 's morgens rechtstreeks naar hier (mijn getuige, mijn familie) en onze 3 vw busjes laat ik vertrekken vanuit Essen waar mijn schoonouders wonen. Zij en mijn vriend zijn getuige, zussen enz. komen dus naar hier met 't vervoer. Wij zorgen dat hun auto's de avond daarvoor al hier staan zodat ze naar het avondfeest gewoon van hieruit kunnen vertrekken. Als je daarvoor ook vervoer wil huren wordt het dikwijls wel écht heel duur.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-5-2011 18:55:12

Bij ons was het zo:
Iedereen van de suite reed met hun eigen wagen naar ons huis. Daar kwam ook de huifkar toe (iedereen gaan oppikken, ging echt niet, omdat een huifkar te traag is). Om +/- 10u15 stapte iedereen in de huifkar en die reed ons rond (stadhuis, bos om te picknicken, kerk). Na de kerk reden we terug naar ons huis. Van daaruit reed iedereen met zijn eigen wagen naar de feestzaal.

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik13-5-2011 23:31:27

Wij laten iedereen naar de parking vd feestzaal komen waar we na de burgerlijke trouw lunchen.
Van die parking vertrekt er een bus naar het stadhuis en die brengt iedereen nadien ook terug.
Wagens staan dan al meteen op hun plaats en iedereen komt tegelijk aan voor de lunch.
Practisch.

daisy
8-9-2012
 Meld misbruik14-5-2011 13:51:33

Bedankt iedereen!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...