Terug naar overzicht
Hey Daisy, Ik blijf in ons huis slapen en mijn vriend gaat bij zijn ouders slapen. Een deel van de suite komt 's morgens rechtstreeks naar hier (mijn getuige, mijn familie) en onze 3 vw busjes laat ik vertrekken vanuit Essen waar mijn schoonouders wonen. Zij en mijn vriend zijn getuige, zussen enz. komen dus naar hier met 't vervoer. Wij zorgen dat hun auto's de avond daarvoor al hier staan zodat ze naar het avondfeest gewoon van hieruit kunnen vertrekken. Als je daarvoor ook vervoer wil huren wordt het dikwijls wel écht heel duur.
Bij ons was het zo: Iedereen van de suite reed met hun eigen wagen naar ons huis. Daar kwam ook de huifkar toe (iedereen gaan oppikken, ging echt niet, omdat een huifkar te traag is). Om +/- 10u15 stapte iedereen in de huifkar en die reed ons rond (stadhuis, bos om te picknicken, kerk). Na de kerk reden we terug naar ons huis. Van daaruit reed iedereen met zijn eigen wagen naar de feestzaal.
Wij laten iedereen naar de parking vd feestzaal komen waar we na de burgerlijke trouw lunchen. Van die parking vertrekt er een bus naar het stadhuis en die brengt iedereen nadien ook terug. Wagens staan dan al meteen op hun plaats en iedereen komt tegelijk aan voor de lunch. Practisch.
Bedankt iedereen!!