Terug naar overzicht
dag tinneke, wij zijn daar al naar 3feesten geweest! altijd dik in orde! maar of het ook budgetvriendelijk is,daar kan ik niet op antwoorden. Eerlijk gezegd denk ik van niet!!! twaren nogal 'deftige' feesten met alles op en aan! succes alvast...
Aja, het is Valkenbulcke ipv vandenbulcke
Ze hebben me hun prijslijst via mail doorgestuurd...idd best prijzig! Maar vooral niet echt transparant...moeilijk om een berekening te maken...maar wel zeer mooie locatie! Groetjes, Marijke
hey, wij houden i n oktober ons feest daar.je hebt verschillende keuzes van menu.je kan er zo duur in gaan als je wilt.je betaald alleen wat je eet en drinkt(+de dj die je vandaaruit kan "huren") de decoratie,stoelhoezen.... zitten allemaal in de prijs.dus achteraf geen extra kosten.ik denk dat je mss best eens een afspraak maakt om langs te gaan.het is een zeer vriendelijke dame waaraan je vlug eigen bent en er is haar niets teveel.je krijgt foldertjes mee met de prijzen in per menu.ook alles apart staat vermeld dus je kan zelf een beetje uitreken aan hoeveel je zou komen per persoon.er zijn verschillende formules te verkrijgen. bellen en langsgaan,dat gaat het meeste duidelijkheid brengen :-) groetjes