TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
karen
31-5-2011
|
12-5-2011 21:56:37
Oh ik herken het! Mijn jurk is ook totaal anders dan ik vooraf dacht. En ik was/ben er heel enthousiast over, maar nu twijfel ik toch ook weer. Is het wel romantisch genoeg? Lijk ik er niet te dik in...? Maar iedereen die het gezien heeft is enthousiast, dus het zullen wel zenuwen zijn zeker?
Misschien bij jou ook? Hoe voelde je je bij de eerste pas?
Jekan misschien nog eens een afspraak makenbij jouw winkel om je kleedje nog eens aan te doen. Vertel gewoon dat je het nog eens aan wil zien om je een goed beeld te vormen. Ze zullen dat daar zeker nog meemaken! En neem dan eens een vriendin die jou door en door kent mee. Vraag haar haar ongezouten mening, maar vooral: voel je kleedje nog eens!!!
|
|
Rebecca
24-9-2011
|
12-5-2011 22:25:35
Inderdaad, héél herkenbaar... Idem hier ... Ik ben het op 26 januari gaan bestellen en mag het pas 6 weken voor de trouw terug passen...
Je bent dus niet alleen !!! Ook hier twijfel alom ...
|
|
A.
23-7-2011
|
12-5-2011 23:04:07
Hier totaal niet!! Wat een geluk!! Zijn mijn jurk 30 november 2010 gaan bestellen.. de mama's vonden het beide waauuw en ikzelf ook hoor. Mijn eerste pas was in februari en na al die tijd m'n jurk niet gezien te hebben was ik er nog steeds verliefd op!!
Omdat ik geen standaard jurk wou heb ik een aantal dingen laten aanpassen.. bling blinb bloemen ipv standaard bloemen, het stola stof weg laten nemen, beetje de drapage laten innemen en bij m'n tweede pas was ik er nog meer van overtuigd! Half juni moet ik nogmaals langsgaan en dan enkel nog om op te halen.. kijk er zo naar uit!!!
Volgens mij zijn jullie ook weer verliefd op jullie jurk bij de volgende pas... niet teveel kopzorgen over maken. Is nergens goed voor.. jullie hebben de juiste jurk uitgekozen daar ben ik zeker van!!!!
|
|
Emily
26-5-2012
|
13-5-2011 8:51:16
Komt wel goed ladies! Idd mss nog eens naar de winkel bellen, het uitleggen en vragen of je toch nog eens mag binnenspringen. Ik twijfel nu al, al de kleedjes die ik mooi vind zijn echt eenvoudig van snit, ik wil helemaal geen 'prinsessenkleed'. Wel het prinsessengevoel natuurlijk ;-) dus ben ik nu al, vóór ik ga passen, ah twijfelen of mijn verloofde mijn voorkeuren niet te simpel gaat vinden
|
|
nicky
3-9-2011
|
13-5-2011 9:05:31
Hier begint de twijfel ook toe te slaan moet nog wachten tot juli voor mijn eerste pas maar nu begin ik te twijfelen of ik toch niet beter een wit of ivoorkleurig kleed had genomen. Ik heb er een van linea raffaelli witte top en donkerbruine rok. Maar tijdens de eerste keer passen vond iedereen en ik ook dit het mooiste, ik stond niet met die lichte kleuren. Tis gewoon de schrik dat mijn vriend het niet mooi gaat vinden want hij gaat er van uit dat ik een ivoorkleurig kleed heb.. Het komt wel goed altijd bij je eerste gedacht blijven zeggen ze. Groetjes
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
13-5-2011 9:09:00
ik ken het gevoel! ik moet een van de komende dagen passen, had vooraf echt een kort kleedje in gedachten, 't is een lang geworden, ik denk dat ik er te seutig ga uitzien, dat mijn lief het lelijk gaat vinden, dat het niet bij mij past, enz... ik hoop dat ik overtuigd ben als ik het nog eens aan heb...
en ik hoor van alle getrouwde vrouwen in mijn omgeving wel dat ze getwijfeld hebben, hoor... dus denk dat twijfel eigen is aan vrouwen/bruiden-to-be...
xx
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|