Terug naar overzicht
Is inderdaad niet fijn :) Ik vind mijn ventje super maar hem vertrouwen op zo'n vlak, no way, eigenlijk niemand! :) Cadeautip is wel belangrijk anders staat iedereen er met bloemen die je na een week kunt weggooien... Indien er niets meer aan veranderd kan worden, een inlegvelletje laten drukken en deze er op laten kleven of er zelf op kleven, gaat ook nog wel denk ik...
Oeie ja dat is véél minder natuurlijk. Hopelijk krijg je het nog in orde en is de drukker voor rede vatbaar. Succes
anders een klein extra kaartje laten drukken met cado tip ?
Staat het correct op de proefdruk? Dan is de drukker verplicht om ze opnieuw af te drukken... Was de proefdruk al verkeerd en heb je hem een 'go' gegeven dan zal je dit terug moeten betalen vrees ik...
Ik ging net zeggen: stond het juist op de proefdruk? Dan is het de drukker zijn probleem! Ik heb ook mijn geliefde de proefdruk doen goedkeuren... en hij heeft dat fantastisch goed gedaan... je moet die mannen niet onderschatten, het is ook hun trouw en willen ook dat alles perfect is :) Ik hoop echt dat het goedkomt!