Nu Online
Momenteel zijn er 262 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

niet zo happy...

12-5-2011 22:23:33
tegenslag tegenslag,amai

ikke content dat ik eindelijk eruit was met men tekstopmaak rap de kaartjes besteld en tekst doorgegeven,
het eerste telefoontje dat de proefdruk klaar was ,ikke content maar kon niet gaan heb dan gebeld naar men toekomstige dat hij zou willen langsgaan en controleren op de tekst en zo,zien dat het niet te druk is,je kent da wel,ik vertrouw men ventje erin dat hij die taak wel gemakkelijk zou kunnen volbrengen.Hij ziet dat het 'goed' is en besteld het aantal dat we nodig hebben (maar ik heb wel gevraagd de proefdruk mee naar huis te nemen dat ik het nog es kan controleren,tja mannen hé)
vanavond komt men zus met men kaartjes ,drukker bij haar in de buurt,ik controleer ze en wat blijkt
een typfout :slaons in plaats van salons
en dan de grootste ergernis men tekst van cadeautip staat er niet op!!

ik zal morgenvroeg bellen en vragen of er nog iets kan aan gedaan worden,twas redelijk wat geld en hoop dat er nog iets kan aan gedaan worden,pfff dacht dat ik dit weekend me ging kunnen bezighouden met men kaarten maar allé,hoort er een beetje bij zeker,gezonde stress...

Kim
22-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 687

an
12-8-2011
 Meld misbruik12-5-2011 22:41:48

Is inderdaad niet fijn :) Ik vind mijn ventje super maar hem vertrouwen op zo'n vlak, no way, eigenlijk niemand! :)

Cadeautip is wel belangrijk anders staat iedereen er met bloemen die je na een week kunt weggooien...

Indien er niets meer aan veranderd kan worden, een inlegvelletje laten drukken en deze er op laten kleven of er zelf op kleven, gaat ook nog wel denk ik...

monica
26-8-2011
 Meld misbruik12-5-2011 23:08:19

Oeie ja dat is véél minder natuurlijk.
Hopelijk krijg je het nog in orde en is de drukker voor rede vatbaar.
Succes

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik13-5-2011 0:59:22

anders een klein extra kaartje laten drukken met cado tip ?

julie
28-5-2011
 Meld misbruik13-5-2011 8:59:11

Staat het correct op de proefdruk? Dan is de drukker verplicht om ze opnieuw af te drukken...

Was de proefdruk al verkeerd en heb je hem een 'go' gegeven dan zal je dit terug moeten betalen vrees ik...

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik13-5-2011 10:09:14

Ik ging net zeggen: stond het juist op de proefdruk? Dan is het de drukker zijn probleem!

Ik heb ook mijn geliefde de proefdruk doen goedkeuren... en hij heeft dat fantastisch goed gedaan... je moet die mannen niet onderschatten, het is ook hun trouw en willen ook dat alles perfect is :)

Ik hoop echt dat het goedkomt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info