Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Videoproductie

26-4-2006 17:32:40
Beste trouwers, mijn bruidje en ik zijn op zoek naar iemand die de videoproductie van de trouw kan verzorgen (liefst professioneel). Hebben jullie aanraders? Wat is de gangbare prijs?

Bert
26-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 842

Phyllis

Meld misbruik26-4-2006 18:40:00

Hey hey,

wij hebben gekozen voor Freejess. Twee jonge gasten die superleuke ideeën hebben en zeer schappelijk van prijs zijn (en dan bedoel ik echt schappelijk. In videoproducties kan je zo duur gaan als je wilt natuurlijk. Zij hebben verschillende formules waarvan de duurste (ik geloof) 800 euro is. website: www.freejess.be

Groetjes,
Phyllis
28/07/06

Erna

Meld misbruik26-4-2006 20:23:57

Bert,
Informeer eens bij de mensen van deze website (zie onder videoreportages) Professionele mensen voor een correcte prijs. Een mailke is zo gemaakt,en kost je niets!

Meld misbruik27-4-2006 8:47:24

Dag Bert,

Als gediplomeerd Ceremoniemeester-feestorganisator werk ik veel sa

Meld misbruik27-4-2006 8:51:59

Dag Bert,

Als gediplomeerd Ceremoniemeester-feestorganisator werk ik veel samen met een professioneel videoman die een complete reportage maakt voor +/- 650 euro. Hij is bij de trouwertjes van 's morgens tot een groot stuk in de avond.Alles gerealiseerd met modern materiaal.

Groetjes.
Viviane Salembier
dynastie@telenet.be
www.ceremonie-dynastie.com

7-7-2007
 Meld misbruik27-4-2006 8:58:41

Wij hebben bij Elite (Oostende) geboekt, echt superprofessioneel.
Ze werken ook op het avondfeest met beelden van overdag die ze op een groot scherm projecteren e.d. Super! Meer kan ik niet zeggen. Wij hebben meerdere offertes aangevraagd en voorbeelden van de service gezien en zij sprongen er zeker bovenuit.
Ik weet wel niet meer hoeveel we juist betalen (contract ligt thuis), maar ik dacht iets van een € 1.800 (op voorhand opnames voor bedankingsfilmpje dat zal worden afgespeeld op avondfeest, het filmen de dag zelf, de montage van de beelden, DJ, groot scherm met beelden van overdag + bedankingsfilmpje + lichtbrug).

Laat maar iets weten als je de contactgegevens nodig hebt.

Wel niet te lang wachten, want ze waren enkele maanden geleden al volop aan het boeken voor 2007... Voor onze dag was er nog maar één plaats vrij toen.

Succes!
Fieke
7/07/2007

17-12-2005
 Meld misbruik27-4-2006 10:01:56

Hey

Wij hadden VDS.
www.vds-video.be
Heel sympathieke mensen,
en onze film is super.
Wij betaalden 1100 EUR.
Dit was van 's morgens tot 1u 's
nachts.
Zeker aan aanrader!!!

Groetjes,

Joke
17/12/05

Meld misbruik27-4-2006 17:15:01

In St.Niklaas is ook een hele goeie en die vraagt iets van een 800 euro geloofk. Als ke graag zen gegevens hebt stuur me dan maar een mailke : melopee1@telenet.be

elisabeth
20-8-2006
 Meld misbruik28-4-2006 1:02:49

Hoi Bert,

in onze zoektocht naar een trouwvideo botsten we op www.trouwens.be Een fotograaf en videoman (werkt o.a. voor TV) die samenwerken. We gaven hen de opdracht. Ze zijn vlot en hebben stijl. Prijs : 1000 euro. We zagen reeds enkele voorbeelden van goedkopere video's, maar die leken ons iets te standaard.
Veel succes ermee!

Kris

Meld misbruik28-4-2006 2:06:18

Door regelmatig video mannen tegen te komen voor mn werk als dj kan ik jullie www.videomario.be of www.beeldhuis.com aanraden mensen die zeer mooi werk leveren.

FILIP

Meld misbruik28-4-2006 20:23:44

Hallo mag ik vragen vanwaar jullie zijn?

Antoon
7-7-2008
 Meld misbruik30-4-2006 23:16:13

Wij trouwen in september en doen beroep op www.videomanie.be
We betalen nog geen 600 euro en ze komen met 2 een ganse dag filmen.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...