Terug naar overzicht
Geniet ervan meisje!! Om welk uur trouw je,als ik kan dan kom ik wel effe kijken ;-)
Heykes, Inderdaad, geniet er goed van hé!
Hey Tamara! Supergevoel zekers? Ik heb vandaag mijn proefkapsel en daarna mijn eerste pas! Zenuwen dat ik heb! ni te doen! Ja laat even weten wanneer je huwt, dan kom ik misschien wel even kijken als ik een gaatje vind in mijn drukke laatste voorbereidingen!
mercikes allemaal! :) ja idd een supergevoel, niet te beschrijven :) zenuwen beginnen nu stilaan te komen, omdat ik realiseer dat het volgende week al is :) maar denk wel dat alles in orde komt, gisteren nog is goed overlopen met de ceremoniemeester en zag er goed uit zei hij. dus ben terug een beetje gerustgesteld. ook juist het weer gehoord, en het geeft toch al goed wat moed terug. begin van de week slecht, vanaf woensdag steeds mooier weer! dus blijven duimen. ik trouw om 11u voor de wet, en om 12u voor de kerk ( Sint-Willibrodus Kerk) @ Cindy en Kelly: zou super zijn als jullie zouden komen kijken :) @ Cindy: ben jij ook van nijlen dan? Veel groetjes en een heel veel weekend allemaal
@ Lotte Zal zeker en vast gebeuren :)