TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Filipa
23-7-2011
|
13-5-2011 9:14:40
Hoi Lieselot, Bij mij ook 70 dagen op de teller :-) En de stress is b ij mij begonnen toen de 3 cijfers weg waren en ik zag plots 99 staan.. help :-) Wat moet er bij jullie nog allemaal gebeuren? Kwestie van te zien of ik goed op schema zit :-) En dat van de uitnodigingen... die van ons zijn nu ruim een maand de deur uit (we wilden snel zijn ivm bouwverlof enzo)... en nog maar heel weinig reacties gekregen, en vaak omdat ik het op facebook of zo gevraagd heb, nog niet spontaan... Groetjes, Filipa
|
|
Jessica
24-6-2011
|
13-5-2011 10:15:31
Hey Lieselot, bij ons nog 41 dagen te gaan .... Onze uitnodigingen zijn al een goede 2 tot 3 weken geleden vertrokken en we hebben nog maar 4 bevestigingen gekregen ... Ze hebben wel nog tijd tot 20 mei om te verwittigen. We zullen zien of iedereen zich eraan houdt. Stress heb ik nog niet, toch niet voor de trouw. Wij zijn momenteel aan het rondlopen om ons huisje te kopen en daar krijg ik wel stress van ;-) Hier moeten enkel de bedankjes gedaan worden en mijn kleed gaan halen, de tafelschikking en de rest zal in orde zijn ... Alleszins nog veel succes met de verdere voorbereidingen ;-) Groetjes
|
|
lieselot
23-7-2011
|
13-5-2011 10:28:36
@Filipa: Wij doen de receptie in een zaal in ons dorp zodat het dichtbij is (avondfeest is 30 min rijden en dat vonden we te ver voor 2 glaasjes te drinken op de receptie). Maar daar moeten we wel alles zelf voorzien: traiteur, obers, afwassers,... We hebben al wel al de mensen maar nu moeten we het nog wat uitwerken: wie, wat ,wanneer,... We doen ook op diezelfde plaats een kinderreceptie voor 14 kindjes van de beste vrienden (we hebben zelf al 2 kindjes).
Voor de rest is er al veel in orde: ringen hebben we al, uitnodigingen zijn dus al verstuurd, bedankjes voor avondfeest en voor kindjes aan de kerk zijn in orde, heb mijn laatste pas achter de rug, kapsel is gekozen en goedgekeurd, schmink ook, misboekje is klaar maar ik wacht (nog steeds!!!!!) op bevestiging van de pastoor..., voorlopige tefelverdeling is gemaakt, mijn "toekomstige" zijn kostuum hangt al in de kast, de auto's zijn besteld, ceremoniemeester is ok, bruidsboeket is ok, kerkversiering is bijna ok (enkel nog bloemstuk voor op het altaar).
Ik moet nog een binnenlocatie zoeken voor de fotoshoot, kleed afhalen, schoenen inlopen, kleertjes voor zoontje ( nog maar 14 maand dus groeit nog veel) bestellen, meegaan met de laatste pas van de suite.
Ik denk dus wel dat alles al vrij goed in orde is...?
@Jessica: oei, das nog maar weinig bevestiging, en ze hebben nog maar 1 week de tijd. De telefoon zal nogal rinkelen volgende week dan ;)
Leuk dat je geen trouw-stress hebt!
Veel succes met de aankoop van jullie huisje!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|