Terug naar overzicht
Hey nathalie Ik denk dat je extra kosten voor de nieuwe uitnodigingen uiteindelijk de moeite gaan zijn :). Ik snap niet dat er zo mensen in deze wereld zijn. In ieder geval ik ben blij voor je dat je iets naar je goesting hebt gevonden en dat je nu rust hebt :). Geniet er ma van!!
Gelukkig dat je nog een andere locatie hebt gevonden. Hopelijk loopt het vanaf nu goed.
Mijn feest gaat nu door in Salons De Bataaf in Herzele. Dit is rechtstreeks met de eigenaars. Heel vriendelijke mensen en ook eerlijk. Ze zei me zelf. Komt er hier binnen een uur een koppel binnen die dubbel zoveel genodigden heeft. Dan is dat pech voor mij. Contract is getekend en voorschot is gegeven dus het staat vast.Ze moest ook nogal luisteren naar ons verhaal. Het leuke eraan is dat ze zelf ook de versiering doet, de bloemen. Ik moet mij van niks aantrekken. In Breivelde moest ik daar nog extra voor betalen.
Amai, écht schandalig!!! Das toch geen manier van zakendoen? Afspraken zijn afspraken, vin dik echt niet kunnen. Hoe heet dat bureau? Of is het gewoon Nils Van Wassenhove? Ik heb mijn locatie al wel, maar tis maar voor de duidelijkheid naar andere bruidjes toe. Ik ben héél blij voor u dat ge dat allemaal zo snel hebt kunnen regelen én dat ge dit nog kunt vertellen met een smile, echt waar chapeau! Ik zou met een halve zenuwinzinking zitten denk ik
Geloof me, die moment zat ik ook met een halve zenuwinzinking. :-)Het bureau heet All In Events. Die zijn verantwoordelijk voor een aantal locaties oa Kasteel van Breivelde.Mij zien ze daar alleszins niet meer.
Ik heb jouw verhaal gevolgd en ben blij dat jullie nog een zaal hebben gevonden. En de slechte reclame hebben die mensen gewoon aaan hun eigen te danken. Véél geluk met je verdere voorbereidingen Groetjes