Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog iemand met slechte ervaring?

13-5-2011 11:28:11
In februari goedkeuring van offerte gegeven. Alles was in orde. Niks aan de hand. Moest me geen zorgen maken. Ze gingen me zelf contacteren voor contract en voorschot. Tot twee weken geleden ik zelf eens bel om nog eens af te spreken en ik dit te horen kreeg:
Een homokoppel had op de trouwbeurs ook een optie genomen op het kasteel. Dubbel zoveel genodigden als wij plus een tent dat ze huren van 1000 euro.
Opeens ging hun receptie paar meters van ons zijn terwijl wij de inzegening van ons huwelijk buiten ook hadden.
Ik ging 20 mensen appart in een ander zaaltje moeten zetten omdat wij beneden vlogen in het restaurant.
Nils Van Wassenhove gaf me alternatief: Ter Biest te Zwalm. Mooie locatie maar brasseriestijl. Helemaal geen locatie voor een huwelijksfeest. En dit aan dezelfde prijs. Euhhh??? Kasteel versus brasserie.
Hij ging me die avond om 21u bellen of hij eventueel ons toch de bovenverdieping van het kasteel kon geven. 21u30, 22u, 22u30, geen telefoon. Om 23u dan maar zelf gebeld. Ja, kheb u nogmaals een offerte doorgemaild kreeg ik te horen. Hij wist verder nog niks. Voor de zoveelste keer zijn afspraken niet nagekomen.
Zei hij me: ik ben zondagavond om 18u in het kasteel. Als je zin hebt mag je altijd nog eens langskomen.
Ik was mijn vertrouwen kwijt in die man. Ik heb een hele zaterdag feestzalen afgebeld. Gelukkig nog twee locaties gevonden en op de laatste locatie had ik direct het gevoel, dit is het. Direct contract getekend en voorschot betaald.
Zondagavond telefoon van meneer Van Wassenhove. Of we al een beslissing genomen hadden. Heb ik mooi gezegd ja meneer, ik heb een andere feestzaal gevonden. Ben mijn vertrouwen in u kwijt. Wist hij me dan nog te antwoorden: bedankt om mij te verwittigen. Waarschijnlijk had hij nooit verwacht dat ik nog een feestzaal ging vinden op zo korte tijd. Zijn excuses aanbieden deed hij niet. Integendeel, bedankt en hij smeet de telefoon toe.
Ik doe dit verhaal om andere bruidjes te verwittigen alvorens ze met dit bureau samenwerken. Ik heb intussen al een reactie gekregen van nog een bruidje die idem dito meemaakt. Het is echt schandalig. Heb er geen woorden voor. Mijn uitnodigingen waren intussen al de deur uit. Heb nu nieuwe gemaakt. Extra kosten.
Momenteel zie ik het allemaal terug zitten. Ik ben veel rustiger nu omdat ik 100 procent weet dat het in orde zal zijn.

Nathalie
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1402

Selena
18-6-2011
 Meld misbruik13-5-2011 11:53:22

Hey nathalie

Ik denk dat je extra kosten voor de nieuwe uitnodigingen uiteindelijk de moeite gaan zijn :). Ik snap niet dat er zo mensen in deze wereld zijn. In ieder geval ik ben blij voor je dat je iets naar je goesting hebt gevonden en dat je nu rust hebt :).
Geniet er ma van!!

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik13-5-2011 11:54:46

Gelukkig dat je nog een andere locatie hebt gevonden.
Hopelijk loopt het vanaf nu goed.

Nathalie
2-7-2011
 Meld misbruik13-5-2011 12:09:15

Mijn feest gaat nu door in Salons De Bataaf in Herzele. Dit is rechtstreeks met de eigenaars. Heel vriendelijke mensen en ook eerlijk. Ze zei me zelf. Komt er hier binnen een uur een koppel binnen die dubbel zoveel genodigden heeft. Dan is dat pech voor mij. Contract is getekend en voorschot is gegeven dus het staat vast.
Ze moest ook nogal luisteren naar ons verhaal. Het leuke eraan is dat ze zelf ook de versiering doet, de bloemen. Ik moet mij van niks aantrekken. In Breivelde moest ik daar nog extra voor betalen.

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik13-5-2011 12:33:49

Amai, écht schandalig!!! Das toch geen manier van zakendoen? Afspraken zijn afspraken, vin dik echt niet kunnen. Hoe heet dat bureau? Of is het gewoon Nils Van Wassenhove? Ik heb mijn locatie al wel, maar tis maar voor de duidelijkheid naar andere bruidjes toe.

Ik ben héél blij voor u dat ge dat allemaal zo snel hebt kunnen regelen én dat ge dit nog kunt vertellen met een smile, echt waar chapeau! Ik zou met een halve zenuwinzinking zitten denk ik

Nathalie
2-7-2011
 Meld misbruik13-5-2011 12:59:54

Geloof me, die moment zat ik ook met een halve zenuwinzinking. :-)
Het bureau heet All In Events. Die zijn verantwoordelijk voor een aantal locaties oa Kasteel van Breivelde.
Mij zien ze daar alleszins niet meer.

monica
26-8-2011
 Meld misbruik14-5-2011 22:04:56

Ik heb jouw verhaal gevolgd en ben blij dat jullie nog een zaal hebben gevonden.
En de slechte reclame hebben die mensen gewoon aaan hun eigen te danken.
Véél geluk met je verdere voorbereidingen
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info