Terug naar overzicht
Hey Evy Eventueel es kijken bij twice as nice? Dat valt in het algemeen nog mee van prijs. Groetjes Samira
ja die ken ik, maar ziet ge nie da het dan *goedkope juwelen* zijn?
Hoi! Je kan ook juwelen bij iemand laten maken. vb http://doriensfrutsels.nl/ Ik had eerst daar een setje gezien. Maar ze ging bevallen en had geen tijd.Ik had dan via deze site iemand gevonden die het voor mij gemaakt heeft. Echt prachtig. Swarovski kristallen en de sluitingen zijn echt zilver. Het heeft mij minder als 100 euro gekost.
en bij wie heb je dat laten maken als ik zo nieuwsgierig mag zijn...of hoe vind je zo mensen? groetjes
In Hasselt is een leuk winkeltje. (Ik ken de naam niet meer.) Het is in de straat van Essentiel en Petit Filou. Het is op een hoek (net over Essentiel). Heb er prachtige oorbellen gezien voor €90!Misschien kan je in Hasselt ook eens bij Versato gaan kijken? Veel 'blingbling'plezier!
merci voor alle tips gisteren dagje gaan shoppen in shopping van st niklaas.me dus degelijk vergist in twice as nice, mooie kettingen (daar komt ie dan ook van) oorbellekes gewoon van six en geen kat die da zit, en de armband ietske duurdere winkel, ale versato... ik megacontent :-)) deed hem om met kleed in men mind en had direct gevoel van dit is het!:-)) nog veel zoekplezier aan ieder die nog juweeltjes moet halen!