Terug naar overzicht
En een gewone zanger, daarom niet het koor? Wij hebben Miller (www.millermusicsite.com) en die doet wel vanalles. Die pastoors toch hé :-////
Nathalie, wij doen in de combinatie moderne zang-piano heel geregeld trouwmissen. Contacteer me gerust voor meer info via tantrijn@hotmail.com groetjes, Sanderijn
Hoi Nathalie, Wij hadden net hetzelfde voor. Onze pastoor stelde ons voor het dilemma live zang of Orgel. Heb nog een 2de poging gedaan, maar zonder resultaat. Mijn uitnodigingen waren al weg, dus heb ik me er bij neergelegd en zijn we op zoek gegaan naar live muziek. Weer extra budget voorzien (en ook hier varieren de prijzen enorm)! We zijn vorige week gaan luisteren, en als ik het nu bekijk, zou ik ook geen cd meer willen. Het maakt de viering ook weer persoonlijker. Ik weet niet van waar je bent, maar ik kan die van ons altijd aanbevelen (zangeres + gitaar).
Wij hebben ook gekozen voor een koor. Volgens mij zou een koor ook wel een lied van Marco kunnen zingen en spelen hoor. Ik moet eerlijk toegeven dat er een groot verschil zit tussen een CD en een koor! Het geef je huwelijksmis een echt "waaw-gevoel". Véél succes!
Bedankt voor de tips. Misschien toch het koor van de parochie eens contacteren. Het is idd live muziek en mensen hebben ook iets visueels. Een cd is enkel maar luisteren. Het is natuurlijk ook weer budget voorzien. Ze gaan het ook niet gratis doen. :-)@ Tinne: ik ben van Zottegem. Je mag me altijd de gegevens eens geven van die zangeres.
Hallo Nathalie, Wij hadden ook alle muziek uitgezocht en toen mochten we ook geen cd's afspelen. Heel vervelend want mijn intrede was Marco en Dochters en dat kan echt niet door iemand anders gezongen worden..Wij hebben geen rekening gehouden met eventueel een zangeres of koor en zijn op internet aan het zoeken geslagen.. We hebben een zangeres gevonden en tot nu zijn we HEEL blij met haar.. Ze is bij ons thuis geweest om de liedjes door te spreken, nog een keertje in de kerk geweest om de begeleidende muziek te testen en zelf te testen hoe de kerk klonk..Kippenvel!! Nu wachten tot de grote dag..Zodat we haar kunnen horen zingen in een volle kerk..Verheug me erop.. Mocht je informatie willen dan mail me gerust. mara_smeets@hotmail.com
een mooi liedje om te laten zingen is: "a wedding day" van hans vermeulen dat was het liedje die ze vroeger ook speelden in het tv programma love letters
wij hebben DUAS als livemuziek voor onze trouw die hebben liedjes van marco in hun repertoire staan mss daar eens informeren?