Nu Online
Momenteel zijn er 325 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema tafelschikking?

13-5-2011 14:00:00
Nog 8 dagen voor de grote dag! We zijn nog steeds op zoek naar een leuk thema voor de tafelschikking. Wat hebben jullie zoal?

Femke
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 2845

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik13-5-2011 14:03:54

Hoi Femke,

Oei, je zal een tandje moeten bijzetten dan eh, deze laatste week! Komt in orde!
Wijzelf hebben geen thema, we hebben er bewust voor gekozen om het niet te doen. Maar ik heb hier al zoveel leuke thema's "gezien"... het hangt er natuurlijk ook een beetje af van wat jullie graag doen...
Bijvoorbeeld, het thema van de vlinders vond ik een heel leuke en je vindt veel spullen hiervoor. Alice in Wonderland heb ik hier ook gezien, leek me ook echt tof...

Veel succes!
Filipa

Charlotte
28-5-2011
 Meld misbruik13-5-2011 14:08:16

Wij hebben de figuurtjes van Liefde is...

We hebben ze bewerkt en dan een plaatsnaam gegeven... de maan, de 7de hemel, de oceaan. Als mensen toekomen krijgen ze een vliegtickt met dan hun naam, bestemming (de maan, de 7de hemel,...) en vluchtnummer). Dan wordt er afgeroepen vlucht nr. 1 naar De maan, nu vertrekken.

Wij werken voor alles met de mannetjes van Liefde is... en het algemene thema is reizen.

Maar ge moet hier maar eens rondzoeken en ge vind zoveel leuke ideetjes!

Succes nog!

Charlotte

www.simonandcharlotte.com

Wendy
9-7-2011
 Meld misbruik13-5-2011 18:34:34

Wij hebben al de volgende dingen overwogen:
onze favoriete tv-series (bv. Little Britain, Pride and Prejudice, Top Gear...)
onze favoriete Little Britain-personages (bv. Lou and Andy, Marjorie Dawes...)
festivals (Rock Werchter, Rimpelrock wilde ik voor oudere mensen maar konden mijn ouders niet echt appreciëren)
onze favoriete liedjes of liedjes die met de mensen aan de tafel in kwestie te maken hebben (Country Boy voor de KLJ, voor de onderwijscollega's: We don't need no education, etc.)
en uiteindelijk opteren we voor snoep, leuk van dit forum opgepikt. We zetten op de tafels potjes met het snoep in.

Ik heb ergens gelezen dat tafels nummeren soms als erg onbeleefd beschouwd wordt. Je hebt altijd muggenzifters die het erg vinden dat ze niet aan tafel 2 maar aan tafel 7 zitten.

Groetjes

vanessa
17-5-2008
 Meld misbruik13-5-2011 21:30:13

het ligt eraan hoeveel tafels je hebt,maar mss een soort zin maken(bv wij houden van elkaar)met aan elke tafel 1 woord.

btw kwam jij vroeger ook niet in de witte non?(even offtopic :p)

evy
21-5-2011
 Meld misbruik16-5-2011 17:58:48

Hey, Wij werken met snoepjes als thema

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...