Terug naar overzicht
Das een superidee! waar hebben jullie zo'n olielamp gevonden? voor gravures weet ik niet direct een bedrijf dat dat doet, maar mss bedrijven voor relatiegeschenken eens bekijken en of je het daar kan laten doen?
Inderdaad een super idee! Waar haalden jullie zo'n olielamp? Om te graveren ga ik akkoord met Emily, misschien bedrijven voor relatiegeschenken? Of misschien dat je via een juwelier ofzo een zaak vindt waar ze dit doen (ze graveren vaak bij juweliers ook zilveren bestek enzo voor de pasgeborenen). Groetjes,Filipa
Een origineel idee! Zo ben je tenminste zeker dat je die nog even kan bijhouden... Want kaarsen zijn toch o zo snel opgebrandt.... Je hebt ook van die bedrijven die echt gravures doen, denk maar aan borden voor vrije beroepen, of huisnummers en dergelijke... Bij mijn mama in de straat is dat de schoenmaker die dat doen... Mss hebben jullie ook wel zo'n schoenmaker in de buurt. Want ik denk wel dat je daar sowieso goedkoper zal af zijn dan bij een echt professioneel bedrijf. Veel succes met de zoektocht!