Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

13-5-2011 14:17:50
Ik was eens aan het brainstormen over de bedankjes die ik graag wil cadeau doen aan alle gasten op het avondfeest.
Nu vroeg ik me af wanneer jullie die bestellen?
Je kan ze eigenlijk toch pas bestellen/maken wanneer je het aantal personen weet die naar jullie feest komen?
Ik heb gevraag om ten laatste drie weken voor het huwelijk te bevestigen, maar dit kan natuurlijk kort dag zijn dan...

Alvast bedankt voor jullie reacties ;)

Els
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 666

suzy
6-8-2011
 Meld misbruik13-5-2011 16:03:52

wij trouwen op 6 augustus en bij mij moeten de mensen bevestigen voor 1 juli en ik heb mijn bedankjes al besteld.
Ik heb een bedankje per koppel geteld. Als iedereen komt zit ik aan 205 man en ik heb 110 bedankjes besteld, dat zijn er een sowiso een paar extra. Als blijkt dat er achteraf veel mensen niet zouden komen en ik er teveel zou hebben, dan deel ik ze achteraf wel uit aan enkele vrienden die er graag 2 of meer van zouden hebben.
Het is natuurlijk maar een gokje wat je moet doen. Mijn bedankjes hebben ook een maand levertijd dus ik kan niet wachten tot 1 juli.

Elke
13-8-2011
 Meld misbruik13-5-2011 17:05:55

hey,

wij hebben ze ook al besteld. Wij trouwen pas 13 augustus.
Het is inderdaad een gokje maar wij geven iets bruikbaars die we achteraf ook nog kunnen uitdelen aan mensen die niet konden komen.

groetjes

Els
10-9-2011
 Meld misbruik13-5-2011 20:04:21

Bedankt dames :)
Idd een gokje wagen kan geen kwaad, beter genoeg bestellen, zo'n dingen zijn natuurlijk nooit verloren! Dan deel ik er gewoon nog wat uit.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...