TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ineke
18-6-2011
|
13-5-2011 15:12:51
Mijn eerste pas was net op 50 dagen voor het huwelijk. Dus ik denk dat je nog wel even tijd hebt. Van zodra je half juni niets gehoord heb, zou ik er toch toch nog eens achter horen.
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
13-5-2011 15:16:18
Ik had mijn eerste pas eind maart, dus een dikke 2 maanden voor ons huwelijk. Vaak lees ik hier dat er nog korter bij de trouw voor een eerste maal wordt gepast, dus maak je maar geen zorgen!
|
|
Jessica
24-6-2011
|
13-5-2011 15:25:26
Hey, ik heb vandaag telefoon gekregen dat mijn kleedje binnen is gekomen ! Ik had het besteld in oktober en ik moet mijn eerste pas gaan doen op 4 juni. Ik zou me niet te veel zorgen maken. Ze weten heus wel wat ze doen, al is het voor het toekomstig bruidje niet zo leuk. Nog veel succes ! Groetjes, Jessica
|
|
ilse
7-8-2010
|
13-5-2011 15:27:21
Hey,
Ik heb mijn jurk besteld in maart terwijl ik in augustus trouwde. Ik had ook een pasmodel waar ik nog vanalles aan gewijzigd heb. Andere kleur rok (ik wou zwart ipv een soort donkerblauw-paars) en ook de top is nog helemaal veranderd (ipv kraag wou ik strapless) en ik heb nog een bloem toegevoegd op de top. Ik had dus best wel wat verbeelding nodig bij het kiezen van mijn jurk
Ik had dus mijn kleed ook nog niet gepast zoals het defintief zou zijn (dus idd ff bang afwachten of mijn aanpassingen wel geslaagd waren). Ik heb pas een dikke maand voor mijn trouw het kleed aangehad zoals ik het besteld had. (en het was supergeslaagd)
Ik zou mij dus nog niet te ongerust maken hoor.
Groetjes
|
|
vicky
10-9-2011
|
13-5-2011 15:42:02
ik heb mijn eerste pas in juli en wij trouwen in september nu maandag gaan we de stof kopen se mijn schoonzus gaat mijn kleed maken
|
|
A.
23-7-2011
|
13-5-2011 15:47:44
Blijkbaar ben ik een "apart" geval Heb eind november mijn jurk besteld.. 12 februari mijn eerste pas gehad.. 9 april mijn 2de pas gehad en 18 juni mijn hopelijk laatste pas.
Nu, heb mijn jurk wel wat laten aanpassen want ik wou absoluut geen standaard jurk. Maar zo gek veel aanpassingen waren er nu ook weer niet. De mevrouw wilt gewoon dat ik een perfect op maat gemaakt jurk krijg op 21 of 22 juli!! (wil hem niet vroeger gaan halen, ventje is leerkracht en we wonen al samen dus )
Zo heeft elke winkel wel z'n eigen manier van werken zeker. De ene laat je liever een aanta keren komen de andere laat je gewoon iets later komen zodat alle aanpassingen e.d. al gebeurt zijn. Tja, het zal wel goed komen maak je geen zorgen...
|
|
Anika
9-4-2011
|
13-5-2011 16:42:16
Mijn eerste pas was 29 dagen voor de trouw en das allemaal perfect in orde gekomen zonder stress of drukte! Geen zorgen maken dus, maar vertrouwen op de vakmensen :)
|
|
nathalie
2-7-2011
|
13-5-2011 16:43:24
Hoi!
Geen zorgen maken hoor! ik trouw op 2 juli en heb ook nog steeds geen verlossend telefoontje ontvangen.
Mijn kleedje is eind oktober besteld, dus ondertussen bijna 7 maand geleden.
Het zou eind maart binnenkomen, maar vorige week belde ik even om te informeren en wisten ze mij te zeggen dat het nog niet binnen was en ze zelf zouden bellen.
Ik heb het kleedje bij JPC collection in Antwerpen besteld wat toch wel een grote winkel is dus ik denk dan ook wel dat ze weten wat ze doen.
Voorlopig zou ik mij nog geen zorgen maken, ik denk als je tot 4weken voor je trouwdatum je eerste pas kan gaan doen dat dit meer dan voldoende is
Maar je reactie is logisch, ook ik voelde even al een lichte paniek! ik denk gewoon dat dit komt omdat je zoo lang moet wachten en je op den duur het kleedje gewoon WIL terugzien!
Veel succes
Groetjes
Nathalie
|
|
ruth
5-8-2011
|
13-5-2011 17:36:55
Ik weet zelfs nog niet wanneer ik mijn eerste pas heb. Ze hebben tegen mij gezegd dat dat ongeveer eind juni ging zijn, dus wel eventjes afwachten. Dat is dan een maand voor de trouw ongeveer. Ik denk dat het vooral spannend is om tot het laatste moment te wachten, omdat je toch altijd weer twijfelt over de jurk. In mijn geval heb ik toch ook kleine angstaanvalletjes over of mijn jurk er op tijd zal zijn en of het de juiste maat zal zijn. Vergeet echter niet dat die dat echt wel gewend zijn en je bent heus niet de eerste bruid;)... Nog effe op de tanden bijten en dan kan je je superjurk instappen ( en hem niet meer willen uitdoen;) ) => ik ga ook proberen effe door te zetten;)
|
|
Isabelle
15-10-2011
|
13-5-2011 19:47:30
A, wat gebeurt er dan op een 2e pas? ik dacht dat het 1ste pas was en dan nog eens passen en aanpassen als je het gaat ophalen?
|
|
anne
4-6-2011
|
13-5-2011 19:47:53
Bij mij nog iets spannender. Door het bestellen van een verkeerde maat in de winkel moest een nieuwe maat besteld worden. Deze komt normaal gezien volgende week binnen, maar echt zeker is het niet. Het kan ook een week langer duren. Best wel spannend... Wij trouwen 4 juni.
Groetjes
|
|
Claudia
12-8-2011
|
13-5-2011 21:08:17
Bij mij is de eerste pas op 28 juni, dus dat is anderhalve maand zoiets voor de trouw. Tweede pas heb ik op 6 augustus, dus hopelijk is het tijdens de tweede pas gewoon gelijk goed!
|
|
inge
5-8-2011
|
14-5-2011 1:18:31
hoi hoi, mij hebben ze in de winkel gezegd dat de eerste pas 7 weken voor de trouw is
ik had mijn jurk in december besteld en ze gingen iets laten weten als het binnen was. tot vorige week had ik nog niks gehoord dus had zelf eens gebeld en toen zeiden ze half juni nog eens terug te bellen. om een afspraak voor 1ste pas te maken.
dus ik denk dat je je geen zorgen moet maken dit zal wel vrij normaal zijn :-)
groetjes inge
|
|
Kendra
21-5-2011
|
14-5-2011 1:49:53
Mijn eerste pas was pas een maand geleden (dus dikke maand voor trouw) en ik heb er alle vertrouwen in dat het wel zal goedkomen. Is net hetzelfde gegaan ook klein winkeltje, dame die alles zelf doet, kleed op maat, ... Ik moet morgen de laatste keer gaan passen (3 keer in totaal) maar vooral omdat ik een kraagje aan mijn kleed wilde laten maken want kleed zat perfect! Niet teveel panikeren, komt wel in orde :)
|
|
Julie
10-9-2011
|
14-5-2011 10:25:46
Mijn eerste pas is ook maar twee maanden voor huwelijk!
Ik dien wel niet te wachten tot het binnen is, aangezien ze toen al de juiste maat had liggen.
Het is trouwens beter laat passen, zodat ze niet telkens vanalles moeten gaan aanpassen en dan dien je maar twee maanden op gewicht te blijven. Een week ervoor moet ik dan nog eens gaan en dan gaat ze alles uitleggen hoe het aanmoet en toemoet vanachter voor mijn ma en zus. Ik moet maar tweemaal passen, aangezien ik in Nederland mijn trouwkleed ben gaan kiezen en het toch een eindje rijden is.
|
|
Veerle
4-6-2011
|
14-5-2011 19:02:14
inderdaad nog geen zorgen maken, mijn eeste pas is pas 10 dagen voor onze trouw
de verkoopster zij mij trouwens dat zo vroeg passen (2 maanden op vorhand) alleen is om de bruid gerust te stellen want een jurk kan als het moet op 1 dag tijd aangepast worden (als ze een eigen atelier hebben)
|
|
Penny
20-7-2011
|
14-5-2011 20:55:28
Ik ben begin maart gaan kiezen en ook een winkelmodel aangehad.
Eind juni bellen ze mij voor de finale pas en het mee te nemen.
Als ik dat hier lees dacht ik ook oei maar het is op maat dus moet het wel passen hé :-)
Zou zeggen gene paniek al heb ik al een nachtmerrie gehad dat het niet op tijd zou klaar zijn :-)
|
|
monica
26-8-2011
|
14-5-2011 21:57:00
Je moet je geen zorgen maken, ze weten wel wat ze doen . Achter een maand als je dan nog niets vernomen hebt zeker contact opnemen..
Groetjes
|
|
deborah
28-5-2011
|
16-5-2011 11:31:26
ik had mijn jurk besteld febr vorig jaar en heb pas mijn eerste pas gehad maart (toen nog ong 60 dagen op teller) heb eind april mijn kleedje meegekregen en ik trouw eind mei
dus zeker geen zorgen maken :)
|
|
Evelien
4-6-2011
|
16-5-2011 12:13:40
Ik heb mn jurk eind september besteld. Mijn eerste pas was een weekje gelden dus een kleine maand voor den trouw.
Zelf heb ik ook enkel het pasmodel (in een verkerde maat) aangehad tot een weekje geleden.
Een week voor ons juwlijk mag ik terug voor de tweede pas. Als er dan geen retouches meer moeten gebeuren zal ik de jurk ineens meekrijgen anders moet ik wachten tot woensdag 1/6.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|