Terug naar overzicht
Hoi Helene, Wat een leuke idee, waar vind je deze houten hartjes en sterretjes?Ik denk dat je de namen erop zou kunnen proberen te schrijven met een viltstift van permanente inkt, er bestaan er ook in het wit. Zo van die stiften die je gebruikt voor op cd's te schrijven, maar dan dikker (verkrijgbaar bij AVA). Anders kan je ook stickervellen met mooie letters kopen (ook bij AVA) en deze erop plakken. Succes!Groetjes,Filipa
ik heb het internet afgezocht. wil je gerust wat links sturen als je dat wil?er zijn verschillende sites die dit verkopen, het is wel enorm zoeken.ik weet dat we nog veel tijd hebben om al deze dingen te doen...maar nu ben ik nog een maand thuis van de geboorte van onze lieve dochter.en jah, een mens moet zich bezig houden e... die stikkervellen zijn wel een leuk idee... enig idee of ze die ook in verschillende formaten letters hebben??en die stiftjes... zou dat niet in de houtnerven uitlopen? daar heb ik het meeste schrik van. groetjes!
Hey Helene, Inderdaad zoals Filip zegt met stickervelletjes werken ofzo, ... Ik vindt ook een heel leuk idee, aan mij mag je ook laten weten waar je ze gevonden hebt! Groetjes, Lynn
sorry! *Filipa!!
Hoi Helene, Als je mij enkele links wil doorsturen, vind ik het wel leuk. Het kan een idee zijn, we hebben er niet veel nodig omdat we eten in kleine kring. Je mag altijd een PB'tje of gewoon een mail naar filipa.azevedo@gmail.com sturen. Die stickervellen hebben ze in verschillende maten en lettertypen. Bij pipoos, bij ava... ze bestaan niet alleen in zilver of goud, zoals je ze vaak ziet. Bij pipoos in Maastricht had ik er onlangs ook in het wit, rood, zwart, blauw.. gezien. Er is inderdaad altijd kans dat het uitloopt in de houtnerven. Afhankelijk van hoe groot de hartjes zijn zou je ook kunnen overwegen om dit te gebruiken:http://www.ilovetocreate.com/Media/Products/Other/0a0d8... Dat is een soort gelpennen waar je tekst en tekeningen mee kan maken op hout, textiel, etc. Heb ik eens gebruikt om een houten theedoosje te versieren, en het is heel mooi geworden! Proficiat trouwens met je kleine dochter!Groetjes,Filipa
Hey Helene, groot gelijk dat je van je tijd gebruik wil maken. Ik zou het ook met stift doen, dat past zeker op je hartjes en sterretjes. En ik zou gewoon eens uittesten wat jullie het leukst vinden. Ik schrijf hier thuis héél vaak op houten bolletjes (voor school) met gewone stiften, alcoholstiften, .... En dat lukt allemaal... Als je er nog een leuke toets aan wil geven kan je ze ook vernissen nadien, dan loopt het ook zeker niet uit, gelijk wat je gebruikt... Voor een spel heb ik zelfs eens rondjes geschilderd met plakkaatverf en dan 'vernist' met nagellak met glitters in, wat ook wel leuk was... alleen moet je er wat geduld voor hebben. (Omdat het maar 5 bolletjes waren heb ik geen hele pot vernis gekocht een een potje nagellak van het kruidvat was met zijn €1.25 véél goedkoper :) )Succes ermee!
helene,zou jij die links ook naar mij kunnen doorsturen vriendelijke groeten
helene, zou jij die links ook naar mij willen doorsturen. mijn email adress tanjalievens@hotmail.com vriendelijke groeten