Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

houten hartjes

13-5-2011 16:10:37
hey,

als naamplaatjes zouden wij houten hartjes en sterren willen gebruiken.
maar weten niet hoe de namen er mooi op te schrijven.
wil ze er niet inbranden want dat kan heel lelijk uitvallen!
heeft iemand een idee hoe deze er mooi opgeschreven kunnen worden zonder dat er inkt uitloopt?

groetjes

Helene
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1754

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik13-5-2011 16:20:16

Hoi Helene,

Wat een leuke idee, waar vind je deze houten hartjes en sterretjes?
Ik denk dat je de namen erop zou kunnen proberen te schrijven met een viltstift van permanente inkt, er bestaan er ook in het wit. Zo van die stiften die je gebruikt voor op cd's te schrijven, maar dan dikker (verkrijgbaar bij AVA).

Anders kan je ook stickervellen met mooie letters kopen (ook bij AVA) en deze erop plakken.

Succes!
Groetjes,
Filipa

Helene
14-7-2012
 Meld misbruik13-5-2011 16:31:20

ik heb het internet afgezocht. wil je gerust wat links sturen als je dat wil?
er zijn verschillende sites die dit verkopen, het is wel enorm zoeken.
ik weet dat we nog veel tijd hebben om al deze dingen te doen...
maar nu ben ik nog een maand thuis van de geboorte van onze lieve dochter.
en jah, een mens moet zich bezig houden e...

die stikkervellen zijn wel een leuk idee... enig idee of ze die ook in verschillende formaten letters hebben??
en die stiftjes... zou dat niet in de houtnerven uitlopen? daar heb ik het meeste schrik van.

groetjes!

Lynn
25-6-2011
 Meld misbruik13-5-2011 16:46:26

Hey Helene,

Inderdaad zoals Filip zegt met stickervelletjes werken ofzo, ...
Ik vindt ook een heel leuk idee, aan mij mag je ook laten weten waar je ze gevonden hebt!

Groetjes,

Lynn

Lynn
25-6-2011
 Meld misbruik13-5-2011 16:46:50

sorry! *Filipa!!

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik13-5-2011 16:48:04

Hoi Helene,

Als je mij enkele links wil doorsturen, vind ik het wel leuk. Het kan een idee zijn, we hebben er niet veel nodig omdat we eten in kleine kring. Je mag altijd een PB'tje of gewoon een mail naar filipa.azevedo@gmail.com sturen.

Die stickervellen hebben ze in verschillende maten en lettertypen. Bij pipoos, bij ava... ze bestaan niet alleen in zilver of goud, zoals je ze vaak ziet. Bij pipoos in Maastricht had ik er onlangs ook in het wit, rood, zwart, blauw.. gezien.

Er is inderdaad altijd kans dat het uitloopt in de houtnerven. Afhankelijk van hoe groot de hartjes zijn zou je ook kunnen overwegen om dit te gebruiken:
http://www.ilovetocreate.com/Media/Products/Other/0a0d8...

Dat is een soort gelpennen waar je tekst en tekeningen mee kan maken op hout, textiel, etc. Heb ik eens gebruikt om een houten theedoosje te versieren, en het is heel mooi geworden!

Proficiat trouwens met je kleine dochter!
Groetjes,
Filipa

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik13-5-2011 16:49:21

Hey Helene,

groot gelijk dat je van je tijd gebruik wil maken.
Ik zou het ook met stift doen, dat past zeker op je hartjes en sterretjes.
En ik zou gewoon eens uittesten wat jullie het leukst vinden.
Ik schrijf hier thuis héél vaak op houten bolletjes (voor school) met gewone stiften, alcoholstiften, .... En dat lukt allemaal...

Als je er nog een leuke toets aan wil geven kan je ze ook vernissen nadien, dan loopt het ook zeker niet uit, gelijk wat je gebruikt...

Voor een spel heb ik zelfs eens rondjes geschilderd met plakkaatverf en dan 'vernist' met nagellak met glitters in, wat ook wel leuk was... alleen moet je er wat geduld voor hebben.
(Omdat het maar 5 bolletjes waren heb ik geen hele pot vernis gekocht een een potje nagellak van het kruidvat was met zijn €1.25 véél goedkoper :) )

Succes ermee!

tanja
5-5-2012
 Meld misbruik16-5-2011 15:20:16

helene,
zou jij die links ook naar mij kunnen doorsturen

vriendelijke groeten

tanja
5-5-2012
 Meld misbruik16-5-2011 15:21:41

helene,

zou jij die links ook naar mij willen doorsturen. mijn email adress tanjalievens@hotmail.com

vriendelijke groeten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...