Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjurken Jagré Antwerpen

13-5-2011 16:16:02
Hallokes

Ik ga volgende maand kijken naar een bruidskleed. Had gedacht aan Jagré in Antwerpen. Iemand ervaring mee. Prijzen? Vriendelijk?
Bedankt.
Groetjes
Nele

Nele
16-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 2459

Evy
8-10-2011
 Meld misbruik13-5-2011 16:21:49

Hallo,

Mijn kleedje komt van daar. Ik vond ze daar supervriendelijk en totaal niet opdringerig! De prijs viel zeer goed mee! Ik heb er nog geen spijt van. Eind augustus ga ik voor mijn eerste pas.

Greetz

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik13-5-2011 16:39:53

Mijn kleed kwam van daar. Het kostte 695 + dan nog eens 50 euro retouches. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1015017699233694...
Ik ben super tevreden van de service... Het hele verhaal deed ik onlangs nog in een andere post.

De prijzen schommelen bij de meeste tussen den 600 en 1000, maar je kan er ook duurder gaan.

Wat ik persoonlijk geweldig vind, is dat ik na onze huwelijksdag, er nog steeds terecht kan met mijn jurk. Er was iets losgekomen en ik mag het gewoon binnen brengen om te herstellen.. dat vind ik pas service!

ruth
5-8-2011
 Meld misbruik13-5-2011 17:30:31

Zoals je hier al kan lezen, meer dan tevreden bruidjes/klanten van Jagré. Ik ga nu nog even afwachten tot ik over een maandje mijn eerste pas heb:)( ik heb nog steeds angst dat mn jurk niet juist/niet op tijd/... zal zijn), maar voorlopig echt supertevreden. Idd niet opdringerig, niets is te veel en ze geven eerlijk hun mening, wat ik echt belangrijk vind.

Prijzen valt te zien, ze hebben daar ook veel suitekledij en die begint al van een lager prijsje. Ze vroegen dat ook aan mij of ik suitekledij wou of een echt kleed, dus ze zijn ook niet neerbuigend als je liever een suitekledij aan wil voor je trouw ( wegens budget ofzo).

Ik heb daar denk ik ongeveer 20 jurken gepast en wat ik fijn vond was dat ze niet kwamen afdraven met schoenen en juwelen, maar dat ze je echt zelf lieten ontdekken. Ook mag je zelf in de rekken kijken, iets wat ik in andere winkels dan weer niet mocht. Zeker voor een eerste keer jurken passen, raad ik de winkel echt aan.En de kans dat je dan je gading vindt...:) is wel relatief groot.

Succes, en vooral...geniet!

Marjannie
4-8-2012
 Meld misbruik13-5-2011 18:38:24

Ik ben zeer tevreden van Jagré, had een heel lieve verkoopster die mij ook raad gaf en mij goed hielp. Prijs viel super goed mee want mijn budget lag hoger, concrete prijs weet ik nog niet omdat er op termijn nog retouches aan moeten gebeuren. Mijn jurk is vandaag besteld!

veel succes met het vinden van je jurk.

Marijke
9-7-2011
 Meld misbruik13-5-2011 19:03:25

Hoi medebruidjes

Ik had vandaag m'n eerste pas bij Jagré (en meteen ook laatste pas, omdat mijn kleed mij echt als gegoten zat).
Ik vond de service wel ok daar, maar van prijs zit het hoger dan ik wou, maar natuurlijk komt dat ook omdat ik een maatje meer heb. Bij mij is het 890€ zonder retouches, maar ik heb dan ook geen retouches nodig, enkel het bandje voor achter de nek moesten ze voor mij nog laten maken en omdat ik beetje magerder ben dan de eerste keer, moet het stuk dat tussen mijn rug en corset-veter-stuk zit kleiner gemaakt worden.

Verder eigenlijk geen klagen, alleen vond ik het jammer dat ze ons aan de telefoon niet hadden gezegd dat we het overige bedrag vandaag al moesten betalen alvorens de laatste dingen eraan gedaan konden worden...Ik was er eigenlijk niet echt op voorbereid.

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik13-5-2011 23:07:57

ik ben daar zonder afspraak binnengestapt en werd meteen geholpen.
En ik vond die verkoopster werkelijk extreem vriendelijk.
Momenteel is er een actie - 20% (nog tot 22 mei geloof ik).
Prijs van de jurken viel al goed mee omdat het niet de duurdere merken zijn, rond de 800euro, reken daar dan die 20% af en je zit met een bijzonder goede prijs.

Ik heb er mijn droomjurk weliswaar niet gevonden maar kan de winkel wel heel hard aanraden, want smaken verschillen.

succes !

Veerle
4-6-2011
 Meld misbruik14-5-2011 13:43:44

ook mijn kleedje komt van daar. Het kost 1100 euro zonder retouches (een echt prinsessenkleed!!!)
ze hebben veel romantische jurken als dat je genre is
omdat ik zwanger ben ga ik pas 25 mei voor mijn eerste pas
ik kan dus nog niet zeggen of ik daar tevreden over ben maar het zijn in elk geval geen opdringerige verkoopsters en je mag inderdaad zelf in de rekken kijken

Veerle
4-6-2011
 Meld misbruik14-5-2011 13:44:02

Nele
16-6-2012
 Meld misbruik15-5-2011 19:48:28

Bedankt allemaal. Ik ga eind van de maand, begin volgende maand zeker eens een kijkje nemen! Spannend! :-)
Laat wel iets weten of ik er mijn kleedje dat ik in gedachten heb daar gevonden heb!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info