Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervolg miserie met de ringen

13-5-2011 17:53:44
Hey allemaal,

een tijdje geledeze poste ik iets over de trouwringen.
Mijn partner zijn ring was heel mooi en in orde.
Mijn ring was een ander verhaal. De winkelier had de verkeerde ring besteld en de verkeerde maat. Dank u om naar u klant te luisteren zeg ik dan e!!
Ze heeft de juiste besteld toen en zei dat ik zaterdag 14 mei (morgen) mocht langsgaan om ze te halen. Ze ging me ook nog bellen deze week. Geen telefoon gehad! Dus bel ik zelf.

DE RINGEN ZIJN SPOORLOOS!!!!!

Paniek alom bij mij ik werd furieus, de bride zilla is born.

3 uur later het verlossende telefoontje, ze zijn terecht.
De maat was volledig correct aangepast.
De extra toevoeging aan de verkeerd bestelde ring die dan de juiste ring moest worden: IS NIET GEBEURD!

Weer niet in orde. zucht.
Mss dinsdag, maar ze gaan mij bellen, mm waneer heb ik dat nog gehoord.
Ik ben dus echt razend e. Is da ne service :s zucht

Sara
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 802

mieke
14-5-2011
 Meld misbruik13-5-2011 17:59:04

Hallo,

Ik zou zeggen rustig blijven ik trouw morgen en ik zal vanavond maar men ringen hebben tis ook allemaal wat fout gelopen maar kga ze gelukkig net op tijd hebben.

Groetjes

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik13-5-2011 20:28:00

Hallo Sara

Amai, als ik dat zo hoor, dan zou ik absoluut ni rustig kunnen blijven...
Ik breek haar boetiek af denk ik :-) Ik zou daar alle dagen naar bellen tot ze je meer dan beu is, al moet ik er alle dagen aan de deur staan. Maar in orde zouden mijn ringen zijn!

Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch ik zou de bridezilla zeker naar boven laten komen. En vraag maar een serieuze korting.

Hou ons op de hoogte...

Wij hebben begin deze week een mailtje gekregen dat we onze ringen mogen komen passen, dus ik ben eens benieuwd. Krijg al wat schrik na u verhaal te lezen :-)

Succes!

Grtjs

Sara

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik14-5-2011 7:21:58

Ze moeten veel orde hebben in zaken, als een ring spoorloos kan zijn!!!!

Ik zou een commerciele tegemoetkoming vragen als ik langs ga!

monica
26-8-2011
 Meld misbruik14-5-2011 21:51:54

Dat is alles behalve "service", je zult ze wel tijdig hebben. maar ondertussen zit je je eigen wel op te freten hé
succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...