Terug naar overzicht
Hallo, Ik zou zeggen rustig blijven ik trouw morgen en ik zal vanavond maar men ringen hebben tis ook allemaal wat fout gelopen maar kga ze gelukkig net op tijd hebben. Groetjes
Hallo Sara Amai, als ik dat zo hoor, dan zou ik absoluut ni rustig kunnen blijven...Ik breek haar boetiek af denk ik :-) Ik zou daar alle dagen naar bellen tot ze je meer dan beu is, al moet ik er alle dagen aan de deur staan. Maar in orde zouden mijn ringen zijn! Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch ik zou de bridezilla zeker naar boven laten komen. En vraag maar een serieuze korting. Hou ons op de hoogte... Wij hebben begin deze week een mailtje gekregen dat we onze ringen mogen komen passen, dus ik ben eens benieuwd. Krijg al wat schrik na u verhaal te lezen :-) Succes! Grtjs Sara
Ze moeten veel orde hebben in zaken, als een ring spoorloos kan zijn!!!! Ik zou een commerciele tegemoetkoming vragen als ik langs ga!
Dat is alles behalve "service", je zult ze wel tijdig hebben. maar ondertussen zit je je eigen wel op te freten hé succes