Nu Online
Momenteel zijn er 538 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kaartomatic???

13-5-2011 18:11:54
hallo,

tijdens mijn zoektocht naar goedkoop drukwerk kwam ik een site tegen met verdacht lage prijzen!
heeft iemand ervaring met volgende site? positief, negatief??
http://www.kaartomatic.com/

groetjes

Helene
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2153

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik14-5-2011 7:19:46

Ken ik niet!
Wij hebben besteld bij Mercard, via een plaatselijke vdrukker. Je kan online bij mercard 3 gratis modellen opvragen.

De onze zijn reeds klaar, en weet dat de ene dat besteld, ze de andre al bij de drukker zijn. Heel correcte firma.

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik14-5-2011 13:26:17

Wow! Is echt wel goedkoop hé...Wij zijn ook nog op zoek naar een drukker voor onze uitnodigingen... Misschien is dit wel een idee. Hadden al een aantal offertes opgevraagd en deze gingen van 'valt wel mee' naar 'super duur'...Dus waren we nog maar even verder aan het kijken.
Ik volg de topic even

Els

Meld misbruik16-5-2011 6:58:24

Hey iedereen,

Je moet eens binnen springen bij AVA. Daar heben ze dezelfde kaartjes als bij een drukkerij (weliswaar wat minder). Je kan rustig bladeren door boeken en tekstjes kiezen. Een kaartje varieert tussen de 1,5 en 3 euro. Ongeacht het aantal kaartjes betaal je 75 euro voor het drukwerk. Ik heb geen idee van hoe lang het duurt eer je de kaartjes hebt.

Groetjes,

Els

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik17-5-2011 11:27:57

wij hebben onze uitnodingen online gemaakt en besteld via vistaprint.be
we zijn er super content mee! zoveel keuze en ook niet duur... ik heb 4 keer minder betaald dan bij een gewone drukken en de kaartjes zijn tenminste origineel :)

groetjes

delphine
11-6-2011
 Meld misbruik4-7-2011 22:24:22

En, Helene? Al nieuws? Ik sta ook op het punt deze site te gebruiken voor bedankingskaartjes, maar vertrouw het niet helemaal...

Helene
14-7-2012
 Meld misbruik5-7-2011 10:02:12

de reacties die je hier leest zijn helaas de laatste. en het gaat jammer genoeg niet over kaartomatic.
zelf twijfel ik dus ook wel. we denken eraan om eerst een paar kaartjes je laten printen en dan afwachten wat het geeft.
anders moet je eerst een proefdruk vragen?

groetjes

delphine
11-6-2011
 Meld misbruik17-7-2011 15:47:15

Wij hebben net de stap gezet... Ik laat het je weten als het allemaal mooi toekomt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info