Terug naar overzicht
Ken ik niet!Wij hebben besteld bij Mercard, via een plaatselijke vdrukker. Je kan online bij mercard 3 gratis modellen opvragen. De onze zijn reeds klaar, en weet dat de ene dat besteld, ze de andre al bij de drukker zijn. Heel correcte firma.
Wow! Is echt wel goedkoop hé...Wij zijn ook nog op zoek naar een drukker voor onze uitnodigingen... Misschien is dit wel een idee. Hadden al een aantal offertes opgevraagd en deze gingen van 'valt wel mee' naar 'super duur'...Dus waren we nog maar even verder aan het kijken. Ik volg de topic even
Hey iedereen, Je moet eens binnen springen bij AVA. Daar heben ze dezelfde kaartjes als bij een drukkerij (weliswaar wat minder). Je kan rustig bladeren door boeken en tekstjes kiezen. Een kaartje varieert tussen de 1,5 en 3 euro. Ongeacht het aantal kaartjes betaal je 75 euro voor het drukwerk. Ik heb geen idee van hoe lang het duurt eer je de kaartjes hebt. Groetjes, Els
wij hebben onze uitnodingen online gemaakt en besteld via vistaprint.bewe zijn er super content mee! zoveel keuze en ook niet duur... ik heb 4 keer minder betaald dan bij een gewone drukken en de kaartjes zijn tenminste origineel :) groetjes
En, Helene? Al nieuws? Ik sta ook op het punt deze site te gebruiken voor bedankingskaartjes, maar vertrouw het niet helemaal...
de reacties die je hier leest zijn helaas de laatste. en het gaat jammer genoeg niet over kaartomatic.zelf twijfel ik dus ook wel. we denken eraan om eerst een paar kaartjes je laten printen en dan afwachten wat het geeft. anders moet je eerst een proefdruk vragen? groetjes
Wij hebben net de stap gezet... Ik laat het je weten als het allemaal mooi toekomt!