Nu Online
Momenteel zijn er 294 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een knaller van formaat!

13-5-2011 22:31:02
Een 'waarzijndieKleenexdozen'moment...
Een 'nooitverwacht'gedachte...
Een binnesmonds gevloek...
Een onenigheid over de gastenlijst die ontaard is in een ... niet zo fijn gesprek.
Niet met mijn toekomstige maar met 1 van de 2 vrouwen uit mijn leven!
Nog nooit hebben we ruzie gehad, we zaten altijd op dezelfde golflengte.
Behalve begin deze week!

Nog nooit heb ik haar zo tekeer weten gaan...
En dat omdat wij 2 mensen liever niet uitnodigden om de simpele reden dat we ze nog nooit gezien hebben!
De woorden 'beschaamd, aanvaarding en gemoed' zijn gevallen (aan de andere kant van de telefoon).
Nog voor we het 'definitieve besluit' hadden genomen, kregen wij daar een storm van woorden over ons heen.
Aan onze kant van de lijn kwamen er geen woorden. Enkel verbijstering, ontgoocheling en oprecht verdriet!

Van het ene op het andere moment werden wij van onze rozehuwelijkswolk afgeknald!
De verbijstering en ontgoocheling zijn echter gebleven, maar dan iets genuanceerder... met iets minder verdriet.

Ach, naarmate de tijd zal vorderen, zal ook die verbijstering en die ontgoocheling wel weer wegebben.
Maar het werd me toch eventjes teveel... (Vandaar dit 'liefste dagboek - moment'.)
Want hoe je het ook draait of keert... ze blijft toch 1 van de belangrijkste personen uit m'n leven.
Zucht!

An
9-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 960

Britt
11-6-2011
 Meld misbruik13-5-2011 22:38:08

Ohhh ja, wat kunnen sommigen mensen plots de 'droom' doorprikken. Been there... Ach uiteindelijk trouw je als koppel en moeten jullie kunnen uitkijken naar die mooie dag hé! Wij kregen ook kritiek op onze gastenlijst, maar hebben toch voet bij stuk gehouden! :) Trouwen doe je niet elke dag en moet absoluut een super dag zijn, omringd met de mensen die je er zelf graag bij wil hebben!

Veel succes nog!

lies
2-7-2011
 Meld misbruik13-5-2011 22:47:50

Hoi An,

hier eveneens meegemaakt begin dit jaar. Begint rustig aan met wat onenigheid maar eindigt al gauw met vinger wijzen, lelijke woorden en beschuldigingen.
Neem van mij aan, gewoon duidelijk maken waar het op staat en lekker jullie zin doen!
Veel succes nog

xxx

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik13-5-2011 22:57:32

An,
ik stuur je de virtuele energieboost terug die je mij ook stuurde !
En we zijn niet de enige als ik het hier zo lees, blame it on Friday the 13th...

Wat Lies zegt klopt : het begint rustig en voor je het weet zijn er lelijke woorden en beschuldigingen.

Laat het bezinken en steek haar gedrag op 'pre huwelijkse stress van de moeder van de bruid'. Dat is wat ik zelf ook probeer namelijk. En weet vooral dat ze zelf ook gegarandeerd spijt heeft van de harde woorden.

kop op en veel sterkte !
brenda

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik14-5-2011 5:51:48

Hallo An,
ik denk dat het jammer genoeg iets is waar we allen door moeten :(
Ik heb dit enkele weken ook meegemaakt maar dan met de vader van de bruidegom...
Wij hebben jammer genoeg toegegeven om toch maar water bij de wijn te doen, maar het is blijven hangen.
Eventjes laten bezinken en het komt allemaal wel in orde!
Veel succes nog

an
12-8-2011
 Meld misbruik14-5-2011 22:24:52

Wij hebben het zo opgelost met de mensen die ons trouwfeest mee betalen:

Als ge persé iemand op ons trouwfeest wilt die wij er niet bij willen, dan betaal je er extra voor!

Voila :)

xxxx

An
9-9-2011
 Meld misbruik19-5-2011 20:54:08

Bedankt lieve meiden!
Fijn om jullie reacties hier te lezen!

Liefs,
An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...