Terug naar overzicht
Ohhh ja, wat kunnen sommigen mensen plots de 'droom' doorprikken. Been there... Ach uiteindelijk trouw je als koppel en moeten jullie kunnen uitkijken naar die mooie dag hé! Wij kregen ook kritiek op onze gastenlijst, maar hebben toch voet bij stuk gehouden! :) Trouwen doe je niet elke dag en moet absoluut een super dag zijn, omringd met de mensen die je er zelf graag bij wil hebben! Veel succes nog!
Hoi An, hier eveneens meegemaakt begin dit jaar. Begint rustig aan met wat onenigheid maar eindigt al gauw met vinger wijzen, lelijke woorden en beschuldigingen. Neem van mij aan, gewoon duidelijk maken waar het op staat en lekker jullie zin doen! Veel succes nog xxx
An, ik stuur je de virtuele energieboost terug die je mij ook stuurde ! En we zijn niet de enige als ik het hier zo lees, blame it on Friday the 13th... Wat Lies zegt klopt : het begint rustig en voor je het weet zijn er lelijke woorden en beschuldigingen. Laat het bezinken en steek haar gedrag op 'pre huwelijkse stress van de moeder van de bruid'. Dat is wat ik zelf ook probeer namelijk. En weet vooral dat ze zelf ook gegarandeerd spijt heeft van de harde woorden. kop op en veel sterkte ! brenda
Hallo An,ik denk dat het jammer genoeg iets is waar we allen door moeten :(Ik heb dit enkele weken ook meegemaakt maar dan met de vader van de bruidegom...Wij hebben jammer genoeg toegegeven om toch maar water bij de wijn te doen, maar het is blijven hangen.Eventjes laten bezinken en het komt allemaal wel in orde!Veel succes nog
Wij hebben het zo opgelost met de mensen die ons trouwfeest mee betalen: Als ge persé iemand op ons trouwfeest wilt die wij er niet bij willen, dan betaal je er extra voor! Voila :) xxxx
Bedankt lieve meiden!Fijn om jullie reacties hier te lezen!Liefs,An