Terug naar overzicht
Heyhey, Allereerst proficiat! Volgens mij kan je voor het passen van je trouwjurk wel wachten tot de nieuwe collectie in september-oktober-november hoor :-). Dan hebben ze volgens mij nog meer als tijd genoeg (ze vragen ongeveer 9 maand dacht ik). En dan heb jij nog 3-4-5 maand om te bekomen ;-). Groetjes!
Proficiat alvast! Ik ben in maart vorig jaar bevallen van ons tweede kindejs. In september kreeg ik "DE" vraag en in november ben ik mijn trouwkleed gaan kiezen (nieuwe collectie komt dan uit). Ik had in maart mijn eerste pas (dus ongeveer een jaar na de bevalling en weer op mijn oude gewicht). Op 1 juli mag ik mijn kleed gaan afhalen maar als het nodig is wordt het dan nog aangepast. En op 23 juli is het de grote dag. En super leuk: onze jongen stapt al flink ondertussen, dus hij zal trots kunnen meestappen met zijn grote zus als onze bruidskindjes! Dus in jou plaats zou ik wachten tot de nieuwe collectie in november, en als je nadien nog kilo's kwijt wil passen ze het wel aan. Succes x2 alvast, eerst met de geboorte, dan met het kleed en de trouw!
Ik zou ook sowieso wachten tot november. De winkels zeggen 5 à 6 maanden dus als jij in november gaat kijken dan ben je perfect op tijd want die collecties komen dan uit om te zorgen dat bruiden vanaf de lente in die collectie kunnen huwen. Los daarvan verkopen de meeste winkels ook de jurken uit de winkel hoor, dus zelfs al ben je te laat om er eentje te bestellen dan nog vind je gegarandeerd zeker de juiste jurk. Het is denk ik alleen als je een veel grotere maat of andere kleuren, stoffen of details wil dan het pasmodel dat je je termijn zeker moet respecteren. en dan nog : elke jurk is aanpasbaar. Dus als jij nog niet alle kilo's kwijt bent kan je ze wel al kiezen hoor. Ik moet ook nog 5 kilo afvallen en heb toch al mijn jurk gekozen en als ik het hier zo lees zijn er veel die een jurk kopen waarvan de rits nog niet dicht kan op moment van aankoop ...
ps : proficiat met al die blijde evenementen die eraan komen. Kindje, huwelijk.
Dank u wel allemaal!!Wel zowiezo gaat mijn jurk moeten aagepast worden want ben niet van de grootste .. zal al eens bellen in september en vragen hoe of wat .. en anders denk ik van zelf een trouwjurk te laten maken ..Heb wel nog effe tijd zo te horen dus zal mij nog niet echt druk erover maken dan .. en nu zeker ik meer weet.groetjes