Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekst bij bedankingsfoto

27-4-2006 12:40:15
Wanneer wij terug zijn uit huwelijksvakantie willen wij iedereen een foto van ons geven, genomen op onze huwelijksdag, met daarbij een kort tekstje.
Wat nemen jullie hiervoor? Gewoon "bedankt" lijkt me zo weinig ;-)

10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 362

27-5-2006
 Meld misbruik27-4-2006 16:00:28

Hallo,

Ik weet niet of jullie werken met een huwelijkslijst maar als dat het geval is kan je mss in de bedankje een verwijzing naar het geschenkje dat je gekregen hebt? Zo spreek je iedereen toch persoonlijk aan, wat altijd fijn is.

Ik zou het bedankje proberen zo persoonlijk mogelijk te maken.
Mss iets in de zin van "bedankt voor jullie swingende aanwezigheid" voor vrienden die niet van de dansvloer te slaan waren?

Veel succes

Lynn
27.05.06

31-3-2006
 Meld misbruik27-4-2006 22:33:59

Bij ons stond er op.

Voor bloemen en plantjes,
voor kusjes en handjes,
voor kaarten en geschenken
en duizend goede wensen
DANK U
31 maart 2006 was grandioos
Davine en Kurt

Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik28-4-2006 9:34:24

bij ons was het

'voor de zoenen
en de lieve wenken
voor de bloemen
en de geschenken ...

bedankt!

Gaelle en Kimble
16 september 2005'

Personaliseren is wel héél leuk, alleen moet je er dan op rekenen dat het langer duurt (en je moet écht goed opletten wat je van wie gekregen hebt, want het gaat snel hoor!)

Groetjes!
Gaelle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...