Terug naar overzicht
Misschien kunnen jullie gezelschapsspellen doen? Maar groepsspellen, zoals "Time's Up" ... een quizje ineen steken kan ook? Allemaal samen lekker gaan eten... uiteindelijk is het een avondje uit met de vrienden, en daarop amuseer je je anders toch ook wel, zonder speciale opdrachten, niet? :)
Hoi Liesbet, Allereerst proficiat met je zwangerschap en natuurlijk je trouwplannen! Als ik je een tip mag geven (ik heb ook een probleemzwangerschap gehad) wees in dit geval lekker egoïstisch en denk vnl aan jezelf!! Ik kon rond die periode niet meer uren op een stoel blijven zitten... Misschien een bbq in de tuin als jij je dan minder voelt kan je gaan liggen en het feestje kan gewoon doorgaan... Of zoals Heidi zegt, op restaurant (niet te ver van huis) kan het ook supergezellig zijn he! Groetjes!!
hey heidi, bedankt voor de toffe ideetjes... er zit wel iets in !! een quiz ofzo in elkaar steken lijkt mij heel leuk en kan ook op mijn eigen tempo voorzien worden.... vind ik heel leuk ook het samen eten lijkt me wel iets... enkel nog 1vraag wat is "Time's Up" ? groetjes liesbet
hey daisy, het is idd zo van wat je zegt dzat er heel veel in zit... ik moet idd aan mezelf denken ! je moet rekenen de week nadien volgd een zware en vermoeiende dag voor mij... de bbq lijkt me ook een tof idd dit in samenspraak met een quiz ofzo ? bedankt voor de gelukswensen ! en ook voor de ideeen !
Hoi Daisy, Wij doen het ook samen, en we doen een vrijgezellenbarbecue! Misschien ook iets voor jullie? Groetjes,Filipa
Misschien kan je ook aan jullie vrienden vragen om toch iets te organiseren... Dit zullen zij fijn vinden en jullie waarschijnlijk ook!
Chocoladefondue! Bij ons had een vriendin allerlei opdrachtjes gevonden op internet die je binnen een minuut moest doen en iedereen moest die meedoen. Misschien ook nog een idee, dan kan je het zelf altijd aan iemand anders overlaten als het niet gaat.
hoi, ja, ik had wel een idee, maar dat is toch meer iets waar de mannen niet zo een interesse in hebben. Vaak vind je bij jou in de buurt wel iemand die workshops geeft, zo qua kettingen maken, kleurenworkshop, ... maar dit is meer iets voor gezellig met de dames te doen. Groetjes