Nu Online
Momenteel zijn er 576 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verdrietig

14-5-2011 14:10:34

Eindelijk....daar waren ze gisteren met 2 weken vertraging.....onze uitnodigingen
Door een defect aan de printer liep onze bestelling 2 weken vertraging op..we zitten nu op 6 weken voor onze trouw en het werd dus hoog tijd
Blij en euforisch openen we de doos(kwam via leverfirma,want komen uit holland)
Compleet mislukt,kleur is afgewassen....letters troebel en bijna niet leesbaar...een ramp
Direct contact opgenomen,duizend excuses,het meisje aan de telefoon kan het trouwens niet helpen,maar ja,het is nu weekend,dus pas maandag zullen wij meer nieuws hebben..
begin nu echt te panikeren,alles moet opnieuw,6 weken nog en hebben nog niemand officieel kunnen uitnodigen
iedereen is wel al op de hoogte....maar ja.....
Begrijp dit niet,wordt dat dan niet nagekeken voor het vertrekt??
Mijn ventje kan vrij goed relativeren,ik normaal ook,maar nu begin ik toch te panikeren...oorspronkelijk moesten mensen verwittigen voor 1 juni...dit lieten we al wijzigen naar 5 juni,door de opgelopen vertraging...straks moeten we opnieuw veranderen,want met veel geluk raken ze waarschijnlijk eind volgende week de deur uit...dan hebben mensen maar 2 weken de tijd...zo kort...ik heb geeist maandag nieuwe te hebben,maar ja,moet nog gedrukt worden,naar belgie komen....ik maak mezelf wat wijs,en toch vind ik dat ze deze moeite zouden moeten doen,al moeten ze het zelf brengen..onze bestelling menus loopt daar ook....ben al bang nu..nochthans enkel positieve commentaren hier op forum over hen...ik ga daarom ook hun naam niet noemen,want wil hen niet echt slechte reclame bezorgen,gaan ervan uit dat het echt een tegenslag is..
Spijtig dat het ons is overkomen,we wilden iets unieks,speciaals...en ja,dan krijg je spijt dat we het niet bij het gewone hielden...

ann
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 940

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik14-5-2011 14:20:01

Is idd wel pech hebben maar kan je de datum niet zetten op 15 juni ofzo? Dan heb je toch nog 2 weken voor de trouw om de feestzaal enz te verwittigen? Of is dat te laat? Wij hadden nu ook wel 15juni staan en we trouwden 11 juli. Normaal is 2 of 3 weken genoeg om te bevestigen he. Ofwel kom je ofwel niet, ik denk dat 2,3 of 4 weken bedenktijd niet veel daaraan kan veranderen. Ik zou je dus niet teveel druk maken. Alles komt goed ;)

Succes he meid!

Groetjes,
Laura

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik14-5-2011 14:44:05

Ik zou de datum niet meer wijzigen. De meeste mensen beslissen meteen (of weten al op voorhand) of ze al dan niet komen. Als ze te lang tijd hebben om te bevestigen, durven ze het al eens aan de kant leggen en dan compleet vergeten...Twee weken is ruim voldoende, vind ik persoonlijk.
Maar dat neemt niet weg dat het echt niet leuk is als je uitnodigingen compleet mislukt zijn. Ik snap ook niet dat ze zo'n slecht product durven versturen.Er moet toch iemand gezien hebben dat het niet goed was? Ik zou maandag dan ook duidelijk maken dat zoiets niet door de beugel kan. Uiteindelijk brengen zij heel je planning in de war. Een commerciële tegemoetkoming is hier wel op zijn plaats en ik zou dan ook niet verlegen zijn om hiernaar te vragen.
Veel succes, hopelijk komt het snel goed!

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik14-5-2011 15:55:12

Ik zou de datum ook laten staan. Als er op de uitnodiging een datum voor bevestiging staat die bijvoorbeeld nog twee maanden ver is, dan gaan de mensen misschien denken 'we hebben nog tijd om te verwittigen' en vergeten ze het uiteindelijk (meer werk voor jou om achteraf nog te contacteren) Als de mensen nu bijvoorbeeld maar één of twee weken meer hebben om te bevestigen gaan ze dat waarschijnlijk ook meteen doen.
Wel spijtig dat het zo moet lopen met de uitnodigingen, maar bekijk het van de positieve kant!

monica
26-8-2011
 Meld misbruik14-5-2011 21:37:05

Spijtig te horen dat het niet goed was, maar eis dadelijk nieuwe met spoedzending op hun kosten. De datum zou ik ook niet meer wijzigen, want iedereen weet het al en als ze de uitnodiging krijgen kunnen ze ook dadelijk bevestiggen. Moeten ze niet meer over nadenken, hebben tijd genieg gehadt daarvoor.
Sterkte

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik14-5-2011 21:48:41

Onze uitnodigingen waren maar 4 weken op voorhand buiten en de mensen hebben maar 3 weken gehad om te bevestigen. De meesten doen dit zelfs nog op het laatste moment (zelfs op die korte tijd waren sommigen het al vergeten om nog te bevestigen). Ik zou me dus niet teveel zorgen maken, de feestzaal of traiteur kan normaal wel tot een week op voorhand wachten...

ann
2-7-2011
 Meld misbruik15-5-2011 19:00:38

bedankt voor de bemoedigende woordjes allemaal
intussen al een beetje rustiger geworden en inderdaad,misschien is het tijd genoeg...
intussen werd ons vandaag een mail verstuurd dat er duidelijk een probleem moet geweest zijn met de printer(was al eens stuk dus ja....)en dat ze op deze erg korte tijdspanne niet op deze kunnen drukken,er is een andere waar ze kunnen op drukken maar onze foto die er in grijstint opstaat zal dan niet grijs maar grijsbruin worden,dit kan echt niet anders maar ik vermoedt dat ze dan wel morgen kunnen drukken,ze maken een scan morgenvroeg en gaan ons deze via mail sturen om te zien wat we ervan vinden...ik hoop dat deze combinatie meevalt.
Ach,ik probeer nu te denken,beter dat er nu iets misloopt en niet de dag zelf,maar ja,leuk is anders....

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik16-5-2011 9:39:30

hallo ann,

is idd allesbehalve leuk.
ik zou voor alle zekerheid de menu's goed op tijd laten komen zodat je een eventueel mankement daaraan kan verhelpen.
Nu klopt het wel dat er soms eens iets compleet fout loopt en dat een of andere onoplettende medewerker het belang ervan niet inziet of gewoon niet geinteresseerd is.
Ik heb bij een leverancier een doos laten bedrukken met een foto van mijn nichtje en ze hebben haar gezicht er half afgesneden.
Gelukkig was dit voor mezelf en niet voor een klant en was ik bovendien ruim op tijd met bestellen maar de leverancier verzuchtte ook : als ik het niet altijd allemaal zelf controleer ...

komt goed hoor, die mail van je printer op zondag vond ik uitermate correct !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info