Terug naar overzicht
En bij oma gaan slapen, of bij je zus? Misschien is er nog wel iemand die in de buurt woont, waar je dan naar toe kan. En als het echt daar moet doorgaan, zou ik ervoor zorgen dat je een aantal planken hebt en eventueel een rode loper om het toch allemaal wat makkelijker te maken. Misschien kunnen de buren hierin zelfs een handje helpen. Afhankelijk van welke werken er moeten doorgaan kan je ook altijd je gemeente of de uitvoerder zelf contacteren om te vragen of er geen gulden middenweg te vinden is.Alvast veel succes!
dat is niet zo fijn... rode loper?
Hey Ellen; als je mama en je zus nu bij jouw thuis komt slapen en hij bij zijn ouders?Zo gaan wij het doen; omdat we anders te veel op en neer moet gereden worden.
Of bij je zus thuis als ze tenminste niet meer bij je mama woont...? Goh, ik zou het toch ook jammer vinden, misschien vind je toch nog een oplossing met het leggen van planken en een rode loper?
Mijn toekomstige zal bij zijn papa gan slapen en mijn mama komt bij mij slapen. Dit is mss ook een optie voor jullie zoals Sarah al voorstelde? Veel succes met het zoeken naar een oplossing. Groetjes Laura
Wij sliepen gewoon samen en we gingen dan naar zijn ouders. Hij om te douchen (zitten zelf in verbouwingen) en ik omdat men schoonzus me klaarmaakte. Hij mocht me dan gewoon niet zien tot ik ^volledig klaar was en dan kwam ik de trap af. Dit was ook wel speciaal :)
dag nichtje :-) Grappig om u zo tegen te komen... als ge nog een oplossing zoekt... Bij de brandweer hebben ze ne rode loper... Ik wil eventueel wel eens horen of ge de moogt gebruiken. Als ge er dan idd planken onder legt geraakt ge wel properkes tot aan den hoek van 't straat normaal... Sorry voor de stress he ;-)
Héhé, t is niks jom :-) Mama is al bij de gemeente gaan horen, we mogen daar ne loper gaan halen voor den trouw... Dus 't zal wel lukken ;-)
woehoew, kei goed :-) Ik ga echt heel de morgen al voor jullie deur staan met ons Roxane en onze "Corneel" om u buiten te zien komen, hihihi :-)
hihi... om mij te zien struikelen over één of andere steen die de bouwvakkers nog hebben laten liggen zeker? ;-)