Terug naar overzicht
hoi hier in herentals bij balou is de laatste week uitverkoop wegens verbouwingen dus mss nog koopjes doen ?
Wij hadden hetzelfde probleem met onze jongens: maatje 21 en 36... Toen hebben we gekozen voor een klassiek All Star model. Maar voor meisjes zal dit natuurlijk niet lukken. Ik denk dat je best wat webshops afschuimt waar ze alle maten verkopen. Daar vind je vaak een tool waar je kan zoeken op maat, zo zie je als snel welke merken beide maten verkopen na selectie. Dan op zoek gaan naar een mogelijke winkel die het merk kan hebben of online bestellen. Wij deden combinatie van beiden, maar was inderdaad niet makkelijk... Als je graag ballerina'tjes ziet, dan maakt het merk misschien niet zo veel uit en kan je gewoon zelfde kleur zoeken? Veel succes!!
www.humpiedumpie.nl
Wij hebben schoentjes van little david, sandaaltjes met een bloem op. Deze schoenen hebben ze normaal in veel maten en ook in zeer veer winkels.
gewoon op brantano.be kun je eenvoudig op maat zoeken, maar ik vrees dat dit wel heel moeilijk wordt. zeker in het geval van geklede schoentjes: maatje 21 valt vaak nog onder de "eerste schoenen-collecties". pas vanaf maat 24 is het dezelfde collectie tot ergens in de 30. ik geloof wel dat rondinella gelijkaardige modelletjes heeft voor klein en groot, maar die schoentjes zijn best wel prijzig. veel succes nog
Wij hebben vorige week voor onze kindjes de schoentjes gaan halen in de brantano,2mooie dezelfde witte schoentjes met vlindertjes op,is ook al voor onze trouw maar ze hebben ze dit weekend ook gedragen voor trouw broertje :-D Wij hadden maatje 22 en maatje 25,5 en ze hadden mooi dezelfde,in Kuurne hadden ze enkel de kleine maat maar ze hebben op onze vraag gekeken in de computer en zo zijn we het grotere paar kunnen gaan halen in izegem :-) En zo was mijn doel bereikt 2 dezelfde paar schoentjes
als je naar brussel geraakt, kan je eens in rue du brabant gaan kijken, want daar hebben we ons probleem opgelost (hadden maatje 24 en maatje 33 nodig van dezelfde schoentjes! en we hebben ze gevonden :)