Nu Online
Momenteel zijn er 487 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kinderschoentjes

14-5-2011 21:15:31
hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar schoentjes voor de bruidskindjes maar ik kan nergens iets vinden..Heeft er mss iemand tips of adressen?Het zijn 2 meisjes maar de maten liggen ver uit elkaar en ik wil hen graag dezelfde schoentjes aan laten doen.Heb maat 21 en maat 31 nodig...Groetjes

Joke
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 999

renske
12-8-2011
 Meld misbruik14-5-2011 21:18:19

hoi hier in herentals bij balou is de laatste week uitverkoop wegens verbouwingen dus mss nog koopjes doen ?

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik14-5-2011 21:49:57

Wij hadden hetzelfde probleem met onze jongens: maatje 21 en 36... Toen hebben we gekozen voor een klassiek All Star model. Maar voor meisjes zal dit natuurlijk niet lukken. Ik denk dat je best wat webshops afschuimt waar ze alle maten verkopen. Daar vind je vaak een tool waar je kan zoeken op maat, zo zie je als snel welke merken beide maten verkopen na selectie. Dan op zoek gaan naar een mogelijke winkel die het merk kan hebben of online bestellen. Wij deden combinatie van beiden, maar was inderdaad niet makkelijk... Als je graag ballerina'tjes ziet, dan maakt het merk misschien niet zo veel uit en kan je gewoon zelfde kleur zoeken?

Veel succes!!

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik14-5-2011 22:04:36

www.humpiedumpie.nl

Anouk
8-7-2011
 Meld misbruik14-5-2011 22:29:55

Wij hebben schoentjes van little david, sandaaltjes met een bloem op. Deze schoenen hebben ze normaal in veel maten en ook in zeer veer winkels.

iris
30-6-2012
 Meld misbruik14-5-2011 22:30:09

gewoon op brantano.be kun je eenvoudig op maat zoeken, maar ik vrees dat dit wel heel moeilijk wordt. zeker in het geval van geklede schoentjes: maatje 21 valt vaak nog onder de "eerste schoenen-collecties". pas vanaf maat 24 is het dezelfde collectie tot ergens in de 30.
ik geloof wel dat rondinella gelijkaardige modelletjes heeft voor klein en groot, maar die schoentjes zijn best wel prijzig.

veel succes nog

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik15-5-2011 21:02:50

Wij hebben vorige week voor onze kindjes de schoentjes gaan halen in de brantano,2mooie dezelfde witte schoentjes met vlindertjes op,is ook al voor onze trouw maar ze hebben ze dit weekend ook gedragen voor trouw broertje :-D
Wij hadden maatje 22 en maatje 25,5 en ze hadden mooi dezelfde,in Kuurne hadden ze enkel de kleine maat maar ze hebben op onze vraag gekeken in de computer en zo zijn we het grotere paar kunnen gaan halen in izegem :-)
En zo was mijn doel bereikt 2 dezelfde paar schoentjes

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik16-5-2011 10:04:10

als je naar brussel geraakt, kan je eens in rue du brabant gaan kijken, want daar hebben we ons probleem opgelost (hadden maatje 24 en maatje 33 nodig van dezelfde schoentjes! en we hebben ze gevonden :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...