Nu Online
Momenteel zijn er 470 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

collega's op avondfeest of gewoon receptie

14-5-2011 21:19:01
Graag jullie mening

wij trouwen op17 september en zitten met het volgende dilemma, op 1sept begin ik op een nieuwe job, ik neem een oude job terug op, dus dat wil zeggen dat ik met de meeste collega's al heb samengewerkt, zijn ook nieuwe collega's. nu zitten we met de vraag of ik alle collega's vraag op receptie of op het avondfeest??

wat zouden jullie doen???

DEBORAH
17-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1388

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik14-5-2011 21:35:15

Hey Deborah...

Ik weet niet om hoeveel collega's het precies gaat. Ik werk in het onderwijs en heb er een 30-tal. Omdat ik geen onderscheid wil maken, nodig ik hen allemaal uit op de receptie. Wel zonder partner omwille van het aantal. Enkele collega's waar ik nauw mee samenwerk in de klas, komen naast de receptie ook naar het avondfeest.

Ik zou ze uitnodigen. Receptie of avondfeest zou ik laten afhangen van het aantal en/of je band met je collega's...

Veel succes met keuze...

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik14-5-2011 21:54:19

Wij hebben vooral gekeken naar de leeftijd van de mensen.

Mensen die iets ouder zijn, hebben we op de receptie uitgenodigd omdat ze waarschijnlijk liever babbelen en ook mijn collega`s vraag ik voor de receptie. Mede omdat ik mijn collega`s (nog) niet zo goed ken.

Denk dat je moet proberen uitmaken of je hen een `meerwaarde` vindt op je avondfeest of niet. Anders zou ik hen vragen op de receptie.

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik15-5-2011 11:41:50

Wij nodigen collega's uit op de receptie. Het diner is enkel voor onze familie en het dansfeest voor vrienden. Eerst dachten we collega's op dansfeest te vragen maar dan kwam er veel te veel volk in één keer bij (vonden wij) Qua vrienden vragen we ook enkel echte goeie vrienden en bij collega's zijn er toch enkele mensen bij waar je iets minder contact mee hebt maar die je 'moet' vragen. Dan vonden we het niet gepast om vrienden en collega's op één lijn te zetten. Daarom doen we een receptie voor collega's, buren en enkele goeie vrienden van mijn ouders.

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik16-5-2011 15:18:01

Ik denk dat je dat mss een beetje moet laten afhangen van wat de gewoonte is op je werk. Als ieder koppel altijd de collega's uitnodigt voor het avondfeest, dan denk ik dat je dat best ook doet. Als het altijd receptie is, dan enkel receptie :)
En als dat varieert, kan je kiezen haha!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info