Nu Online
Momenteel zijn er 301 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleed thuis check, vrijgezelle check

15-5-2011 9:12:02
Hey allemaal,

gisteren een drukke, spannende maar toffe dag gehad.
's morgens mijn kleed nog eens gaan passen! Zat als gegoten hoewel ik het gevoel had als ik zat dat ik wat ingesnoerd zat, maar dat is eigen aan al die kleedjes e.
En hopla ja hoor, ik mag het meenemen. Met nog 12 daagjes te gaan nam ik het heel graag mee.
De zak was wel iets te klein (zat onderaan wat omgeplooid) dus ipv het thuis omhoog te hangen open en bloot ( onze papa mag het ook ng niet zien) hebben we eens stuk van mijn mama hare zak met suitekleed afgeknipt en onderaan aan mijn zak vast genaaid. Wat een belevenis!!

In de namiddag nog schoolfeest gehad van mijn kleine broer:p heerlijk om je kleine broer te zien op groeien en al die dingen voor de laatste keer te doen.
Nadien vrijgezelle!!! Mijn fantastische getuige heeft het schitterend gedaan. Het enige spijtige was dat er in onze gemeente een grote fuif aan de gang was, eentje die elk jaar terug komt. Zo goed als iedereen van de personen die gingen komen hebben de dag voor dien afgezegd omdat ze liever naar de fuif gingen. Soit, nu weet ik ook waar ik sta in hun lijstje! En dan verschiet je soms wel, maar bon met de overige hebben we ons rot geamuseerd. Op het einde van de vrijgezelle, kwamen mn partner met zijn team en ik met het mijne ergens samen. nadien zijn we nog lekker los gegaan tot een uur of 4. Hij ligt nog steeds in zijn beddeke:p ikke al van 8h wakker om te wassen en strijken.

De organisatrices hebben het super gedaan! Bedankt dames, we love you!!!

Sara
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 550

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik16-5-2011 15:55:57

super!
ik zou me dat niet aantrekken hoor dat die anderen hun kat stuurden.
zo ken je je echte vrienden eens hé:-)
geniet nog maar lekker na van je vrijgezelle en begin al maar te dromen van je mooiste dag!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...