Terug naar overzicht
Bij ons duurt de receptie 1u30 tot 2 u, met daarbij geserveerd, een startbordje en dan nog eens 6 hapjes erbij
Allebei onze recepties gaan 1,5 uur duren met 6 hapjes.
Bij ons 2 uur met 8 hapjes en op de tafel wat versnaperingen.
Bij ons 1,5u en 4 kleine gerechtjes, dus wel iets meet dan een gewoon hapje. Ieder krijgt telkens een klein bordje...
Onze eerste receptie duurt 1u30min en daar worden 12 hapjes voorzien (6 koude en 6 warme) en de 2de recptie duurt 1uur en daar worden 6 hapjes voorzien.
Onze receptie duurt 2 uur. Wij hebben 6 hapjes en zetten daarbij nog groentendip op de tafels.
Die van ons duurt ook twee uur, en er worden 12 hapjes voorzien . De laatste zijn meer zoete afsluiters.Volgens mij is normaliter de regel , zeker een hapje per kwartier. Vier lijkt mij ook eerder aan de summiere kant.
Hey, Bij ons duurd onze receptie maar 1uur, max 1uur30min.... Dit vinden wij al lang genoeg. Wij voorzien 5hapjes per persoon. Voor de rest nog wat chips op de tafels. Groetjes
Onze receptie duurt 2 uur, 3 warme en 3 koude hapjes en dan nog groentendip op tafel
hallo, standaard is 1 hapje per kwartier te voorzien. groetjes!
Hey, Wij schatten in dat de receptie, niet voor de mensen die naar het volledige diner komen, tussen 1,5u en 2u ligt en dat we hen een achttal hapjes geven. groetjes
Hey Onze receptie duurt (op papier) een uur en wij rekenen 8 hapjes per persoon. Dit is een mengeling van warme en koude hapjes. De receptie voor het avondfeest (aperitief) telt zo'n 4 hapjes.We vinden 4 hapjes wel weinig voor een receptie eigenlijk. Je moet weten dat sommige mensen pas een half uur voor 'sluiting' binnenkomen en dan misschien zelfs niets hebben of dat bepaalde hoeken van de zaal niet of nauwelijks bereikt worden. Leuk lijkt me dat niet. Bepaalt de zaal dat zelf bij jullie? Groetjes
wij hebben 16 hapjes op 2 uur (normaal 3 uur, maar hebben niet genoeg tijd in onze dag om er 3 van te maken, dus betalen we evenveel voor het op 2 uur te doen...)
Wij hebben voor een 2 uur durende receptie 9 hapjes (normaal wordt 1 hapje per kwartier voorzien). Wij kebben gekozen voor 3 koude, 3 warme en 3 'luxe" hapjes. Voor iedereen wat wils.
Idd, 1 hapje per kwartier! ;-)