Nu Online
Momenteel zijn er 749 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis: check!

15-5-2011 13:52:21
Na lang zoeken en vergelijken, zijn we er eindelijk uitgeraakt...
We gaan naar Bali! 3 weken lang... Ik kijk er al naar uit.

Voor al diegenen die nog moeten boeken...Via Nederland is het echt wel goedkoper dan wanneer je via Belgïe boekt.
Gisteren naar een reisbureau in Roosendaal gereden. Heel goede uitleg gekregen en een paar offertes van hotels enzo. Thuis dan nog eens het internet opgegaan en alles opgezocht.
Hebben dan uiteindelijk geboekt via Arke.nl (het was nog iets goedkoper dan via het reisbureau zelf) en we hebben dan onze droomreis kunnen boeken voor een heel schappelijke prijs...

Ellen
17-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1485

lies
2-7-2011
 Meld misbruik15-5-2011 15:50:40

Hoi

lies
2-7-2011
 Meld misbruik15-5-2011 15:56:04

Dag Ellen,

de rest van mijn bericht is verdwenen, bij deze 2e poging ;-)
Wij hebben ook via Arke geboekt! 3 weken Brazilië en effectief véél goedkoper!

Nog een tip voor wie vertrekken vanaf Schiphol (Amsterdam) niet meteen ziet zitten :
"Park sleep and fly"!
Wij vertrekken een dagje eerder richting Amsterdam, lekker overnachten in hotel, onze auto blijft gedurende 18 dagen daar veilig geparkeerd en een shuttle busje brengt ons naar en van de luchthaven. Dit alles voor maar €108!
En als je weet dat je soms makkelijk €1000 uitspaart per reis is dat echt wel de moeite!!!

xxx

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik15-5-2011 16:30:53

Oh klinkt interessant, ga ik eens opzoeken! Bedankt voor de tip :-)

Brazilie, wauw, zal ook wel de moeite zijn!

Tania
14-7-2012
 Meld misbruik15-5-2011 16:52:58

Welk hotel hebben jullie gekozen voor de park sleep and Fly. Kan je wagen dan bij het hotel blijven?

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik15-5-2011 17:01:32

Hey Ellen en medebruidjes!
Leuk dat jullie de huwelijksreis hebben gereserveerd!!!!
Als Belgische reisagente wil ik toch wel even weerleggen dat prijzen vanuit Nederland per definitie goedkoper zijn, want dit is zeker niet waar!
Alles hangt af van de bestemming / reisperiode / ..., daar is geen vaste regel in.
Via Belgische TO's (o.a. Go East & Best Tours) kan je ook voor een prikje op reis.

Gezien de vele stakingen & o.a. met de vulkaanuitbarsting afgelopen jaren, hebben we veel gedupeerde internet-klanten op kantoor gehad. Ik zou altijd aanraden om op te passen met internetboekingen aangezien je géén rechtstreeks aanspreekpunt hebt bij dergelijke problemen. Ik wens jullie uiteraard geen probs toe he!
Als reisagente ben je natuurlijk sowieso al tégen internet he... :-))))))))))))

Anyway, Bali is een fan-tas-tische bestemming dus het wordt sowieso een super reis!!!!

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik15-5-2011 21:22:36

gelukkig heeft arke ook "winkels" waar je kan gaan boeken, bij hen (en ook bij D-reizen) heb je wel een aanspreekpunt.
Ik reserveer al jaren bij arke of d-reizen (zoek op internet mijn reis en ga dan in de "winkel" boeken omdat ik toch wel van persoonlijk contact houd)
elk jaar vergelijk ik de prijzen en echt waar, het scheelt soms meer als 500 per persoon

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik15-5-2011 22:01:34

geniet ervan !! En ga zeker een dagje naar Lombok, varanen zien.

2 opmerkingen over goedkoper reizen :

1/ ik heb vroeger heel veel gereisd voor mijn werk. Vaak hangt het af van 'het ongemak' om op je bestemming te geraken of een ticket duurder is of niet.
Zo ben ik ooit met Air France naar Johannesburg gevlogen en moest ik vanuit Amsterdam vertrekken, ttz ik ben met de Thalys van Bxl naar A'dam gereden, heb daar een vlucht naar Parijs moeten nemen en dan een vlucht naar Johannesburg.
De tijd die ik daarmee kwijt was was enorm.
In het terugkeren ben ik wel in Parijs op een Thalys naar Bxl gestapt en heb de vlucht naar a'dam gelaten voor wat ze was. (heenreis mag dat niet, je moet de reis beginnen op het punt waarvan je geboekt hebt, je bent wel niet verplicht die tot het einde te doen die reis)
Ook als je bv een extra tussenstop hebt of lang in een buitenlandse luchthaven moet wachten op een connecting flight is je ticket àltijd goedkoper dan bij een snellere verbinding waarbij je amper 1 tot 2 uur op een connecting flight moet wachten.

2/ Wat die goedkopere reizen betreft kan het zelfs voor compleet georganiseerde reizen veel schelen.
Dat reizen tijdens schoolvakanties altijd duurder is dan erbuiten, dat weten we allemaal.
Maar vakanties vallen niet in elk land samen, (bij ons paasverlof was al een week voorbij alvorens de nederlanders hun meivakantie hadden)
En als ze niet gelijk vallen dan betaal je voor identiek dezelfde reis met dezelfde touroperator een andere prijs afhankelijk of je in Belgie, Nederland of nog een ander land boekt.
Dus datzelfde hotel, diezelfde transfer van luchthaven naar hotel en datzelfde half of volpension kost je meer of minder afhankelijk of er in jouw land verlof is of niet.
Wij kennen heel erg toevallig de big chief van een van de grootste touroperatoren en ze zijn daar zelf bijzonder gefrustreerd over en krijgen na elke vakantie klachten binnen van mensen die met andere vakantiegangers gepraat hebben over de kostprijs van de reis en zich afvragen waarom er zo'n verschil op zit.

Linda
2-9-2011
 Meld misbruik17-5-2011 19:43:50

Hoi Ellen,

Ook wij gaan in september op huwelijksreis naar Bali, ik heb er zoveel zin in!!!!
Geniet er van!!!

Stefanie
25-5-2012
 Meld misbruik18-5-2011 20:35:02

Hoi,
wij zijn volop aan het nadenken over leuke bestemmingen en Indonesië steekt er momenteel toch bovenuit. Hebben jullie nog ideetjes of suggesties met betrekking tot programma (doen jullie een rondreis? Individueel of in groep?), reisorganisatie, prijzen voor de vluchten,...
alle opmerkingen zijn welkom.
Groetjes,
Stefanie

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik19-5-2011 13:13:32

Hoi Stefanie!

Ik wou altijd al eens naar die kant van de wereld ;-) Dus ben echt superblijk met onze bestemming.
We gaan echt wel onder ons tweetjes, 't moet een beetje romatisch zijn hé ;-) We hebben een hotel (+ ontbijt) geboekt in Nusa Dua (iets rustiger gedeelte blijkbaar) en gaan dan van daaruit wat op 'onderzoek'. Als we dan toch zo ver vliegen, willen we ook wel veel doen en niet 3 weken op het strand liggen. We gaan zeker naar Ubud en Lombok, en voor de rest gaan we daar wel zien wat er op ons afkomt...

Wij betalen 2100 eur pp voor 3 weken,vlucht + hotel (Nusa Dua Beach & Spa resort) en ontbijt (verzekeringen inclusief).
Geboekt via www.arke.nl (vertrek vanuit Schiphol)

Succes ;-)

Maarten
11-6-2011
 Meld misbruik2-6-2011 10:49:24

Wij gaan volgend weekend ook op huwelijksreis naar Bali, 15 dagen ter plaatse.
Wij blijven overnachten in een B&B http://www.sfeerstal.nl/ op enkele minuutjes van de luchthaven. De auto parkeren we bij http://www.happyparking.nl/
Onze tickets zijn geboekt bij http://www.goedkopevliegtuigtickets.be/ vanuit Schiphol, we vliegen met Malaysia airlines.
Onze reis hebben we geboekt bij balitravel.nl
eerste week, 8-daagse rondreis (incl privéchauffeur en gids)
http://www.balitravel.nl/reisaanbod.php?tp=5&pl=84&rs=185
tweede week strand vakantie
http://www.balitravel.nl/hotels.php?pl=38&gb=13&pn=1&ht=183
alles bijeen 1600 per persoon, vlucht, kamer + ontbijt

Zaterdag trouwen, nachtjes hotel, zondag nachtje Sfeerstal en maandag uitgerust de vlieger op...

Steven
30-6-2012
 Meld misbruik31-12-2011 16:21:12

Maarten,
Hoe is jullie reis verlopen? Zijn jullie tevreden van de service bij Balitravel?

Steven

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums