Nu Online
Momenteel zijn er 687 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe hebben jullie je dag ingedeeld

15-5-2011 15:10:49
wij vragen ons af om hoelaat we moeten beginnen aan onze dag
we hebben alles gvoorzien, alleen de tijdsbepaling daar raken we nog niet uit
eerst verzamelen ouders, getuigen,grootouders en de meters en peters aan de feestzaal, daar mogen ze instappen in een oude zwitserse bus, de bruidegom stapt daarin een oud fiatje en rijd zo zijn bruidje afhalen gevolgt door de bus, de bruid afgehaald gaat de rit naar het gemeentehuis daar wachten dan de overige genodigen ons op, dan volgt de wettekijke trouw , na die dienst rijden we naar een mooir beeldentuin waar er een vrijzinnigedienst zal plaats vinden, na deze dienst is er een receptie zodat bruid en bruidegom een fotoreportage kan doen, vervolgens rijden we naar de feestzaal waar eem 4 landenbuffet en dessertbuffet word aangeboden, het avondfeest willen we rond 8 uur doen starten waar dan de andere genodigde gaan toe komen, daar zal dan voor iedereen de bruidtaart aangesneden worden en er zal een heuse frietkraam staan en hopen dat in de vroege uuurtjes onze dag aftesluiten > nu is onze vraag omhoelaat zouden jullie aan het buffet beginnen om vervolgens om * uur aan het avondfeest tekunne beginnen

carina

Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 861

lies
2-7-2011
 Meld misbruik15-5-2011 16:33:35

Hoi Carina,

ik persoonlijk zou dan je gasten voor het buffet rond 17u laten komen. Korte verwelkoming, kus kus kus, en gezellig aan tafel, Als je dan om 20u de volgende gasten ontvangt hebben jullie zelf ook alle tijd om rustig te eten en jullie klaar te maken voor de ontvangst. Maar alles is natuurlijk afhankelijk van het uur van jullie trouw, fot's maken, rit naar feestzaal,...

xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...