Terug naar overzicht
Hey, Misschien kan je even hierop kijken:http://www.lemony.nu/collectie Vond het zelf een hele mooie site waar best wel wat ideeën konden opgedaan worden. GroetenEvelien
Heel erg bedankt! zeer mooie site... terug enkele uurtjes kijk en zoek plezier :o)
via de site humpiedump.nl vind je wel mooie. ik heb de mijne laten bestellen via de winkel waar mijn bruidskleed van komt nl : bruidsmode steven in torhout groetjes
hey ik heb de mijne voor 20euro gekocht in de veritas
Ik had een duurdere gekocht op de kappersbeurs maar na een bezoekje onlangs in Euralille heb ik een andere gekocht voor 10€ in één of ander klein winkeltje (Claires ofzo je hebt daar een keten van gelijk Six). Hij is 10x mooier....
Hoi, de mijne komt van Robel in Roeselare grts
In brussel in de turkse en marokkaanse wijk, in de rue de brabant, is vlak achter het noordstation vindt je hele mooie!! elke turkse bruid draagt er, veel keuze en weinig geld
Die van mij is van Claires en vind hem ontzettend mooi :)Prijs ergens tussen 10 en 20 euro
Ik heb eentje liggen van swarovski. Heb deze maar 1keer aangedaan op mijn huwelijk. Als je fotos wilt zien: katrien_dewaegeneer@hotmail.com xxx