Terug naar overzicht
Hoi Ellen Hoe laat trouw jij die dag? Ik ben die dag in de buurt van Lokeren, en afhankelijk van het uur, kan ik jou zeker helpen. Groetjes Jessica
Dag Jessica Zou je ook ons haar kunnen doen? Wij hebben een visagiste nodig van 8u.-9u.15. Als je ook ons haar kan doen (krullen, brushen), dan zouden we je wel al vroeger nodig hebben. Groetjes Ellen
Dag Ellen Tussen 8 en 9u15 zal niet lukken. Ik heb om 8u een afspraak in Lokeren. Maar mijn collega Laura kan misschien (www.lauracolor.eu ). Groeten Jessica
Hallo Barbara, Mijn naam is Heidi Fonteyn en reeds 8 jaar professioneel visagiste. Je kan steeds een kijkje nemen op mijn website voor meer info en foto'swww.heidifonteyn.be Ook hier bij mijn profiel staan foto's zodat je je al een idee kan vormen van mijn werk. Alleszins nog veel succes met je voorbereidingen! Groetjes, Heidi
Hallo Bekijk zeker onze site eens. Groetjes Bianca
Hey Ellen, ik ben van Sint-Gillis-Waas en kan je die dag helpen met je make-up.Indien je nog iemand zoekt, contacteer me dan op mailadres liescaslo@hotmail.com Groetjes en alvast veel succes!Lies