TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
28-10-2006
|
28-4-2006 9:52:09
Hallo, wij zingen huwelijksvieringen met ons kier, en dit kan kan gaan van klassiek tot modern. Als je zin hebt om eens te komen luisteren, op 29 juli en 9 december (van mezelf :-)) zingen we een trouwmis in Evergem (Oost-Vlaanderen). Wij worden begeleid door een pianist en indien je dat wenst, kan er eventueel wel voor andere begeleiding gezorgd worden. De vraagprijs is 350 euro. Indien je interesse zou hebben en wat meer informatie zillen, geef gerust een seintje. Mijn e-mailadres is annelies.debeuf@ua.ac.be
|
|
Annelies
28-10-2006
|
28-4-2006 9:52:40
Oeps, niet goed nagelezen... moet uiteraard KOOR zijn ipv kier...
|
|
Skiwi
13-5-2006
|
28-4-2006 18:41:44
hey,
mijn vader heeft zelf een orkest dat zowel klassiek als iets moderner speelt.
Hij heeft al enkele huwelijksmissen meegemaakt en zal ook voor onze huwelijksmis van de partij zijn ( 13 mei 2006, terhagen).
Ik denk dat zij ookiets van een 200-300 euro vragen .. weet het eigenlijk niet juist.
je mag altijd komen kijken/luisteren als je wil. bij ons zal de muziek iets moderner zijn met een stukje uit West Side Story, een liedje uit Les Miserables met eigen tekst en dan nog een beetje.
je kan hem bereiken op marc.coremans[at}telenet[dot}be (ik zet het mailadres zo, anders kan dit gebruikt worden voor spam en dat is niet zo tof)
Mieke 13/5/06
|
|
marc
|
24-1-2007 22:24:06
hallo,
die prijs van 200 euro is te doen,maar wij zijn van Geel, Als het niet te ver weg is willen wij het doen voor jullie gegroet Sander en Veerle ( Piano en zang) muzikale groeten van sandermoderato@hotmail.com
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|