Terug naar overzicht
Hallo, Het is natuurlijk een beetje afhankelijk van wat jullie precies willen. Wij trouwen op 7 juli en gaan dit weekend eens alles doornemen met onze bloemist. Wij kiezen voor: 2 pijlers aan de kerkdeur, een altaarstuk, een bloemstuk voor op de auto en het bruidsboeket. Dit alles bestellen we bij dezelfde bloemist. We gaan dit weekend eens langsgaan om de versieringen te bespreken. Ik mag ook wat aangeven wat ik graag zie van boeket. Dan neemt de bloemist mij apart om mijn kleed te bespreken, zodat hij weet welke vorm van boeket mooi past bij mijn kleed. En tenslotte krijgt mijn ventje te horen wat de bloemist ongeveer gaat maken. Hiervoor wordt hij even apart genomen. Groetjes, Mieke
Ik ben naar een gewone bloemist gegaan, waar ik altijd goed bediend wordt. Omdat mijn venteke altijd bleef uitstellen ben ik met mijn getuige naar de winkel gegaan, heb gezegd welke kleur mijn bruidsjurk heeft en mijn getuige (die het kostuum van mijn toekomstige is mee gaan kiezen) is dan met de bloemist even apart gegaan en heeft de kleur van het kostuum gezegd. De bloemist heeft dan onmiddellijk een kleur gezegd voor het bruidsboeket. We zullen wel zien wat het wordt. (mosterdkleurige roosjes)Ann20/5/2006