Terug naar overzicht
Hoi Stephanie, Onze uitnodigingen zijn al klaar en gaan nu de enveloppen schrijven om te kunnen uitdelen. Wij hebben dat heel simpel geformuleerd: 'graag altijd een seintje voor'. Wij hebben ook gezocht hoe we dat op een "leukere" manier konden zeggen, maar dan stond onze uitnodiging vol tekst, dus paste dit ook beter. groetjes
Wij hebben gezet 'graag bevestiging voor 17 augustus.'Ik denk dat als de mensen niet kunnen komen ze toch ook iets zullen laten weten? Er gaan toch altijd nog mensen zijn die je achteraf moet contacteren omdat ze 'vergeten' zijn om te antwoorden
@ Nath: dat is idd wel duidelijk ;-) ik kan me nu opjagen over de details ;-) @ Jana: ja eigenlijk heb je daar ook wel een punt in. Ik denk dat ik degene die niets laten weten nog zelf contacteer op 15 augustus. Zodat ik zeker alles heb.
Bij ons zal er staan "gelieve voor (datum) te laten weten of u al dan niet aanwezig zal zijn".
Ook een leuk idee celesta
Bij ons gaat er staan: Of je al dan niet kan komen hadden wij graag voor .... vernomen Met er onder onze telefoonnummers. Succes!
Bedankt mariijke !!
Bij ons staat er graag antwoord voor 15 Juli
Hoi Stephanie, Bij ons staat er "Bevestig uw komst vóór 01 juli 2011 via xxx.xxx@gmail.com of bel naar [onze telefoonnummers] Als je voor de rest graag een voorbeeldje ontvangt, stuur mij even je e-mail door, dan stuur ik je een digitale kopie van onze uitnodiging op. xxx
Bedankt Katrien @ Filipa: dat zou tof zijn: cicero-fancello@live.be
Bij ons staat er graag een seintje voor 10 Augustus of u al of niet aanwezig kan zijn hier ook de uitnodiging zelf ontworpen :-) en we zijn er best trots op
bij ons staat er: Laten jullie ons voor (de datum) even weten of jullie komen naar de dag van onze dromen? Vind ik persoonlijk een leuke zin...