TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
30-4-2011
|
16-5-2011 7:56:01
Hey Els, ik heb je een mailtje gestuurd!
|
|
Party
|
|
|
kelly
23-6-2012
|
16-5-2011 9:50:03
Hallo, In La Grange in massenhoven kan je ook een dansfeest geven met hapjes. Dit komt op ongeveer 40 euro per persoon.Het is wel heel uitgebreid met o.a. wok, frietjes in een puntzakje, hamburger, 10 klassiekere hapjes,... Een uitgebreid diner aan tafel betaal je daar tussen de 80 en de 90 euro per persoon. Ik vind het persoonlijk een heel mooie zaal met een leuke tuin aan. Groetjes, Kelly
|
|
an
12-8-2011
|
16-5-2011 14:27:05
In het Molenhof in Ravels, beetje verder maar je haalt het wel uit de prijs :)
Groentenbuffet met koude groenten, patatjes, deegwaren,... Brood om te beleggen, frietjes met vleesjes, sterkere bieren, wijn,...en dessert. En je mag zo lang doorfeesten tot wanneer je wilt. Wij wilden eerste deze menu maar uiteindelijk toch voor het iets traditionelere (duurdere) feest gegaan :) Wat ik eerst noemde kwam op een 40 euro pp ongeveer? Mooie locatie ook! Wij trouwen op 12 augustus, ik ben benieuwd!
|
|
Maria
8-7-2011
|
16-5-2011 19:31:50
Wij zijn van Wijnegem en na lange zoektocht terechtgekomen in De Lisper in Boechout. Eten ongeveer 75 euro pp drankforfait inbegrepen, hangt natuurlijk een beetje af van je menu, feestje 25 euro per persoon, voor drank en kleine hapjes, voor 5 uur. Zaal is gratis als je meer dan 2500 euro uitgeeft, zoniet betaal je 400 euro voor de zaal. Maar dat is overal wel zo denk ik. Service en kwaliteit is daar in ieder geval heel goed. www.delisper.be
|
|
Els
|
16-5-2011 20:52:55
Dank u wel iedereen!
Ik had ook al gedacht aan de lisper
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|