Terug naar overzicht
Hey Sabrina, Je kan zeker eens een kijkje nemen bij Youniek Bruidsmode. Zij maken je droomkleedje op maat en tegen een schappelijke prijs (max 899€). Ik heb al enkele keren iets gepost over hen. Lees gerust maar eens na. Ik ben echt een heel tevreden klant. Morgen mag ik mijn kleedje gaan ophalen. Veel succes met je zoektocht Groetjes Nathalie
marry you in meppel.Is een eindje rijden maar zeker de moeite. Mijn kleed is het duurste daar en kost 600€. Geweldige service en heeeel vriendelijke mensen daar. Succes!
La Tiara in Antwerpen is ook een aanrader, daar heb ik mijn kleedje gevonden en Kelly, de eigenares, is super !
mijn komt van chrandel fashion in maastricht in tongeren heb je ook een winkel de prijzen staan bij elke foto op hun site www.chrandels.nl veel succes met je zoektocht :-) grtz renske
mijn kleedje is wel van collectie joy bridal vind ik persoonlijk het mooist maar ze kunnen ok altij iets naar eigen zin laten maken
Hallo meisjes, Ik vind het echt geweldig van op zo'k korte tijd al reacties te krijgen. Ik heb wel al horen zeggen dat het in nl duurder is. La Tiara ziet er mij echt chic uit...vallen de prijzen mee? Youniek zal ik zeker is langsgaan.
nederland is juist goedkoper als belgië, soms zelfs de helft goedkoper en meer...
E&R wedding in Beverlo. Een ruim aanbod met merendeel aan jurken tussen 1000 en 1500 euro.
Ik ben naar Koonings in nederland gegaan, ok dat was wel met uitverkoop maar zelfs zonder uitverkoop liggen de prijzen daar zo'n 10 à 30 % lager dan de goedkopere winkels hier ...