Nu Online
Momenteel zijn er 580 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp voor Misboekje! Thema?

28-4-2006 12:21:12
Hallo,
We trouwen in september en hebben totaal nog geen idee welk thema we kunnen nemen voor onze mis, mijn zus had thema reizen (in de kerk hingen ballonnen aan de stoelen) dus dat kunnen we niet nemen.
Heeft er iemand een idee hoe je aan zo'n boekje begint? Hoe vind je gepaste teksten ivm religie en moraal enzo? Hoe is de exacte opbouw van zo'n boekje?
Alvast bedankt voor meer uitleg.
Groetjes
Lieve

Lieve
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 789

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik28-4-2006 12:44:36

Lieve,

mail me anders op sofie.desmedt@loyens.com, ik zal je een document van 85 bladzijden doorsturen met teksten om een mis op te bouwen. Je moet dan simpelweg kiezen uit al die teksten.
Zo heb ik het toch gedaan. Wij hebben echter geen specifiek thema, gewoon "liefde" zeker? ;o)

Groetjes,
Fieke
7/07/2007

An
13-8-2005
 Meld misbruik30-4-2006 15:37:04

Hoi Lieve,
Wij hadden ook geen specifiek thema. Gewoon teksten die we mooi vonden en zelf geschreven hadden.
Van onze pastoor hadden wij een boek gekregen met daarin de opbouw van de mis, en ook verschillende voorbeelden van teksten.
Op de website: www.adagio-ceremonie.be vind je anders ook al veel voorbeeld-misboekjes.
Groetjes en veel succes!
An 13-08-05

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...