TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Helene
14-7-2012
|
16-5-2011 11:55:02
hoi, mijn jurk heb ik ook al! ze hangt wel nog opzij in de winkel voor de retouches einde van het jaar! maar mijn kleed heb ik ook! was gaan neuzen met men moeder en twas liefde opt eerste gezicht toen ik het aan had! het was haar laatste kleed van dat model, en bestelde niet meer bij, daarmee! groetjes
|
|
nancy
20-7-2012
|
16-5-2011 12:00:59
hey helene,
bedankt voor je berichtje das al een opluchting dak nimeer alleen ben hihih,
maar bij mij gaat het iet anders zij heeft het nog bij besteld en moet het nog gaan passen ,en dan hopen dat het jurk past en als het past mag ik heb ineens meenemen dus moet ik hopen en zien dak ni afval of bij kom want dan moet ik nog iemand gaan zoeken voor retouche te doen :)
grtz nog veel succes met je voor bereidingen
|
|
Ann
21-7-2012
|
16-5-2011 12:26:03
Hey,
Je trouwt de dag voor ons :).
Ik ben helemaal nog niet op zoek naar mijn jurk. Ik ga wachten op de nieuwe collectie einde van het jaar.
Ik zou het ook niet vertrouwen van een jaar op voorhand mijn jurk mee te nemen. Je kan altijd wat afvallen of bijkomen en ik zou het dan jammer vinden,dat men jurk te groot of te klein zou zijn.
|
|
Helene
14-7-2012
|
16-5-2011 12:30:42
als je je jurk al zo vroeg meehebt moet je gewoon wat opletten. ik zou zo'n maand of 3-4 voor je trouw je kleed nog eens goed passen. moest je dan merken dat ie te nauw geworden is, of ie zakt wat af, heb je nog steeds tijd genoeg om er iets aan te doen é. wat afvallen of wat bijkomen... op 4 maand moet het lukken om er dan perfect terug in te kunnen. mijn kleed ga ik moeten meenemen einde van het jaar. omdat ze er dan mee stopt. maar ze doet wel nog de retouchen dan. ik let er dan ook op om 3 maand ervoor nog te passen en eventueel wat 'figuurwerk' uit te voeren. normaal is het haalbaar! succes verder
|
|
Leen
28-5-2011
|
16-5-2011 13:02:25
Hoi,
Ik trouw over 12 dagen, over 9 dagen gaan ik en mijn ouders mijn droomkleed ophalen!
Zolang het in de winkel hangt, is de winkel verantwoordelijk voor eventuele "stukken"
|
|
nancy
20-7-2012
|
16-5-2011 13:06:54
ja dat is de rede da ik mijn kleed ook nu al zou nemen als ze het binnen heeft moet ik naar daar om het te passen ,en de rede dak het zo snel mee naar huis zou moete nemen is om dat zij er ook mee zou stoppen en dat dit de laatste bestellingen zijn die ze doet het enige nadeel is da ze daar geen retouche doen aan de jurk als het dan toch iet aan moet laten doen bv als het nu past en tegen dat het zover is en de jurk is wa te groot geworden dan moet ik zo wie zo iemand zoeken want dat deden ze daar niet als het men droom jurk ni zou zijn zou ik het echt nu nog ni besteld hebben :) tis dak mijn jurk hier nog nergens ben tegen gekomen en heb het bij haar gevonden daarom dat ik dit zou doen :)
grtz nog veel succes
|
|
Inge
17-9-2011
|
16-5-2011 14:17:27
@Nancy,kheb haar ook op facebook ze heeft idd schitterend jurken,had ik mijn kleed nog niet ergens anders besteld had ik wel eens moeite genomen eens bij haar langs te gaan.ZOu dit weekend niet gelukt zijn wegens trouw broertje
Nu lees ik op fb een vraag van haar wat ze moet doen nog 1jaartje bij of niet,dus mss dat de retouches dan toch nog via haar kunnen als ze nog verder doet,kweet niet hé
groetjes
|
|
stacy
30-7-2011
|
16-5-2011 15:58:19
Hey Nancy,
ik trouw op 30 juli 2011 en heb mijn kleed ondertussen al bijna 2 jaar :-)
ook een affaire kunnen doen, maar het is oh zo moeilijk om op mijn gewicht te blijven!! en het ergste is dat ik op huwelijksreis ga voor mijn trouw... en het is ALL IN!! dus ben nu nog aan het dieten om te mogen eten wat ik wil op reis. maar bon, als ik mijn kleed bekijk, was het de moeite waard hoor.
ben zeker dat het je zal lukken
groetjes
|
|
Sylvia
15-6-2012
|
16-5-2011 18:17:41
Hey Nancy,
Ik trouw op 15 juni volgend jaar en ik heb ook mijn kleedje al.
|
|
francis
6-7-2012
|
16-5-2011 21:41:06
hallo ik trouw op 6-7-2012 maar ik heb me jurk nog niet. die vrouw van de winkel zei dat het veel te vroeg is. maar ik wacht nu op de nieuwe lijn binnen is ( in oktober mag ik gaan uitzoeken) mvg francis
|
|
nancy
20-7-2012
|
17-5-2011 8:49:37
bedankt iedereen voor jullie reactie 's , voel me al wel wa geruster nu hihiih,
hey inge , ja ze heeft heel mooie bruidsjurken ,maar het spijtige is dat ze daar geen retouches doen maar dit is ni echt een probleem hoor ik ken iemand hier in mijn buurt die trouwjurken bewerkt moest het te groot of de smal geworden zijn tegen de dag da ik ga trouwen dus das ni echt een probleem,en ik heb gisteren nog vernomen dat ze mijn jurk besteld heeft met vetersluiting moest ik dan nog vermageren of zo is da ni zo rap een probleem da kan je aantrekken en zo dus das een zorg minder en moest het toch echt te groot of zo zen geworden dan heb ik wel iemand die da kan doen zo da de jurk terug goe aanpast maar denk nu ni da da echt zo drastish zou gaan veranderen op een jaar :)
ik wil nogmaals iedereen bedanken voor de reactie's
en ik wens iedereen nog veel succes met hun voor bereidingen :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|