Terug naar overzicht
Hoi Stacy, Hierbij enkele zaken die ik met 67 dagen op de teller geregeld heb/aan het regelen ben die ik zeker niet wou vergeten (misschien details, maar ik wilde het zeker hebben): - decoratie aan het huis - lintjes en overige deco voor aan de auto- champagne glazen en cava flessen, cola en fruitsap + plastieke champagne glazen (voor gasten aan het huis 's morgens)- hapjes voor s'morgens (voor gasten aan het huis)- gastenboek + pen & enveloppendoos- bloemblaadjes / hartjesconfetti / rijst / bellenblazerkes voor aan de kerk (we doen de traditionele rijst :-))- ringen ophalen (eventueel: ringkussen of doosje?)- naamkaartjes (tafel)- mandje/doosje bedankjes? - kaartjes voor aan bedankjes- bedankingen getuigen (gegraveerde pen)- bedankingen ouders en grootouders (roosjes in de kerk + nog iets speciaals voor tijdens speech)- bedanking pastoor (in jouw geval misschien voor de ambtenaar/burgemeester)?- misboekjes nakijken met pastoor en drukken- kleren bruidskindjes- huwelijkskaars
Bij mij staan nog 46 dagen op te teller. Dit zijn de dingen die ik nog moet doen: * misboekjes afprinten (ze zijn goedgekeurd door de pastoor) * liedjes kerk op cd zetten * wensboom maken * schoenen kindjes halen * ringen afhalen * 2de pas bruidsjurk (8 juni) * bedankingen kinderen afhalen + voorzien van bedankkaartje * schoenen bruidegom * cava + fruitsap kopen * plaatsaanduidingen * aantal gasten doorgeven aan de zaal * iemand zoeken voor mijn nagels * liedjes doorgeven aan dj (aansnijden taart, openingsdans, ...) * bedanking ouders en zussen Dat is het zo ongeveer denk ik. Het komt nu echt wel dichterbij. De bevestigingen komen stilaan binnen . (40 van de 100 gasten hebben ondertussen laten weten dat ze komen, maar ze hebben tijd tot 10 juni) groetjes groetjes