Terug naar overzicht
Misschien is er op het forum wel een bruidje bij jou uit de buurt, met dezelfde maat, doe haar kleed wilt verhuren!
Idd hangt van je maten af en welke smaak je hebt.. Heb een foto van mijn kleed en wil er wel eens over nadenken. :-)
hey femke , je kan mss eens gaan zien bij wendy kellens die heeft mooie bruidskleren en die ging ermee stoppen normaal was het voorbije weekend daar totale uitverkoop maar mss dat ze er nog heeft liggen die nog ni verkocht zijn ,en die deed het weekend da gepasseert is alles weg aan 350 euro alles moest buiten mss daar is een kijkje gaan nemen die heeft op facebook een profiel waar je naar jurken kan zien en op netlog ook echt wel de moeite hoor zou daar is gaan kijken ik heb da ook gedaan en heb daar wel mijn ding gevonden grtz nanske nog veel succes verder
Ik verkoop mijn trouwkleed na 12 augustus :) voor foto's en maatjes mag je altijd gerust mailen. groetjes
Hey, Femke je zou eens moeten kijken op dit forum maar bij kledij trouwjurk niet zo lang geleden deden er bruidjes hun trouwkleed weg voor 200 euro. Ik weet niet natuurlijk u maat niet he! Misschien een tip?
huren zou ik geen addresje weten maar voor jou kleed kun je mss is kijken op www.chrandels.nl daar komt mijn kleed van staan enkele goedkope jurken op . op suitekleed en dan in wit ofzo bestellen ?
Ik weet niet van welke regio je bent maar La Tiara uit Antwerpen verhuurt bruidskledij aan redelijke prijzen. hangt ook een beetje van je smaak af, een uitgebreide baljurk met sleep van 4 meter is duurder dan een eenvoudige jurk he
Bij Farah Love in Zwijndrecht kan je volgens hun website ook huren! ;-)
ik verkoop men kleedje met schoenen van merk anne belin voor 150euro voor fotos mail maar gr vanessa vanessa280585@hotmail.com