Terug naar overzicht
in onze feestzaal in diepenbeek hebben we de huisdj genomen. hij vraagt 400euro en draait naar het schijnt heel goed! Zijn naam is dirk jacobs en te bereiken op 011-331400Succesnathalie
Van welke muziekstijl houden jullie?
Wij houden van verschillende genres eigenlijk. Maar de bedoeling is dat een zo soort dertig plus fuif moet worden met echte ambiance muziek... Gezien de leeftijd van de meeste gasten....:) Maar natuurlijk moet er afgewisseld worden met hedendaagse muziek...én moet er af en toe ook eens een walske, chachacha, tango-ke tussen kunnen voor de stijldansers onder ons...Het moet dus een beetje een all rounder worden...
Hallo,Wij trouwen in juli en hebben ook Dirk Jacobs als DJ, allé één van zijn medewerkers. Hij draait ook in de bekende feestzalen van Hasselt zoals 't Driessent, Krekelhof,... Ons trouwfeest moet nog komen dus ik heb nog geen ervaring met hem maar wij hebben hem gekozen omdat hij volgens ons een DJ is die niet enkel ouderwetse nummers draait maar zo een beetje vanalles. Wij moeten 450 euro betalen.
Dag Els,Als je nog zoekt naar een dj,ik vermelde het daarnet al eens.Neem eens kontakt op met partysound.We leerden hem kennen viavia...Vraag hem eens prijs en vernoem gewoon ff 31dec.Dan weet hij dat het van mij komt.Groetjes.