TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jessica
7-7-2012
|
16-5-2011 13:18:09
Hey Marie,
Misschien met het zweten bij het dansen? Ik denk dat dan welk elke make-up verdwijnt?
groetjes
|
|
Evelien
9-7-2011
|
16-5-2011 14:16:53
Heyhey, Uit ervaring weet ik dat het sowieso wel vervaagt :) Daar kan je eigenlijk niet zoveel aan doen behalve een primer gebruiken. Ze gebruiken dat meestal niet tijdens de proef maar wel bij de echte dag, dus mss is het dat??
|
|
Vicky
18-6-2011
|
16-5-2011 15:56:04
Een truukje is ook om je gezicht met een laagje haarlak te besproeien, dat schijnt de levensduur serieus te verlengen.
En anders vragen hoe je het zelf in de loop van de dag zelf eventueel kan bijwerken; vragen kan geen kwaad!
|
|
cindy
17-9-2011
|
16-5-2011 16:00:51
normaal heeft een visagiste een fixator die ze erover kan spuiten, werkt een beetje zoals de haarlak alleen is deze speciaal voor je gelaat... haarlak op je gezicht is niet zo gezond!
Heeft ze de foundation afgepoederd met een transparante poeder? dit doen ze namelijk om de levensduur te verlengen en met een fixator moet het normaal wel tot de volgende ochtend blijven zitten.
Even goed navragen wat ze gebruikt dus!
Succes
|
|
Jessica
|
16-5-2011 16:47:22
Hoi Marie Ik ben zelf visagiste, en normaal heeft jouw visagiste zeker een fixator, of legt ze een extra primerlaagje onder je make-up (ampulle). Afpoederen zoals Cindy zegt is ook een must! Daarnaast, zeker geen haarlak gebruiken als je gevoelige ogen hebt, dat kan gaan irriteren. Voor een supplement kan zeker bijgewerkt worden bij de meeste visagistes. Groetjes Jessica
|
|
Marie
1-7-2011
|
17-5-2011 9:02:23
Hoi Iedereen,
Bedankt voor de reacties !
Ze heeft inderdaad eerst iets op mijn gezicht gedaan, soort ampulle, wat niet zo goed ruikte :-)
Op het einde heeft ze ook afgepoederd, maar nu weet ik niet met een al dan niet transparante...
Het was die dag wel warm, maar dat mag het niet maken vind ik.
Ik zal mij de dag zelf nog eens goed bevragen en wat hulpmiddeltjes vragen om het zelf wat bij te houden.
Xxx Marie
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|