Nu Online
Momenteel zijn er 296 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voorproeven menu

16-5-2011 15:05:56
Beste brides to be

Ik heb toch nog iets kunnen vastleggen dat we nu al kunnen doen :-) We mogen namelijk maandag 30 mei ons menu volledig gaan bespreken (hebben al zelf samengesteld) én gaan voorproeven!!! :o)

We kijken er al ontzettend naar uit! Zijn en nog bruidjes die dit doen?

Groetjes
Katrien

Katrien
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 518

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik16-5-2011 16:35:14

Hey Katrien!
Amai leuk dat het bij jullie zo vroeg kan!
Bij de onze (Hof ter Smisse in Hoogstraten) is het nog niet mogelijk aangezien zij doorheen het jaar nog zullen werken aan hun menukaart en de prijzen vermoedelijk zullen stijgen van een aantal producten. Wij wachten dus liever nog even af. Vanaf januari mogen we de zaal terug contacteren om dan een datum af te spreken voor bespreking menu/avond.
Ik zou het nu zelf een beetje te vroeg vinden maar da's ieder zijn keuze he?
Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt! xxxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...