TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
2-7-2011
|
16-5-2011 16:52:32
Hei Penny,
bridezilla krijgt inderdaad nieuwe betekenissen he, ik vind het van mezelf ook erg dat ik me alles zo aantrek, maar eigenlijk hoef je toch helemaal niet zo origineel uit de hoek te komen. Zo lang het maar is wat jij en je future husband leuk vinden, en wat bij jullie past is het toch goed? Nu willen wij ook graag origineel zijn, en niet de platgetreden paden blijven bewandelen, maar ergens kom ik meer en meer tot de conclusie dat zo ongeveer alles al wel eens ergens gedaan zal zijn ;) en dat je enkel maar kan zoeken naar iets wat voor jou werkt.
Ik zou gaan voor dat goed rocknummer, om het even of die oude garde dat leuk vindt of niet, t is toch jullie dag? (ik weet dat dat heel gemakkelijk gezegd is, en ze zeggen dat tegen mij ook, maar misschien als we het genoeg tegen elkaar zeggen, dat we dan ook effectief luisteren :)
Probeer gewoon zoveel mogelijk je gevoel te volgen, en met je hubbie to be overeen te komen, dat zijn al mogelijkheden en keuzes genoeg zonder ook nog met iedereen anders zijn mening en zijn keuzes voor hun trouw rekening te houden. So what als iemand anders dat al gedaan heeft, hoeveel mensen die bij jullie komen zijn naar dat trouwfeest geweest? of weten dat?
Don't forget to enjoy, t komt niet meer terug die voorbereidingsperiode ;)
groetjes
een fellow gefrustreerde bruid
Sarah
|
|
aurélie
16-7-2011
|
16-5-2011 18:09:44
hoi!
wij dansen ook op één nummer met mijn ouders, dan op één nummer met m'n verloofde zijn ouders, maar we stoppen de nummers na ongeveer 1.5 minuut, zo duurt het niet te lang. Je moet dan uiteraard wel een moment in het liedje vinden waarop het goed is om te stoppen hé.
groetjes!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
16-5-2011 19:19:13
Wat zijn nu 3 slows op een hele avond?
|
|
Penny
20-7-2011
|
16-5-2011 19:33:46
Ja Véronique op zich niks maar we willen er direct een feestsfeertje inbrengen. We doen s'nachts nog een paar slows die betekenis hebben voor ons daarmee.
Maar we zijn er bijna uit. Met 2 achter de pc en muziek zoeken die we goed vinden :-))
|
|
Patricia
13-8-2010
|
12-6-2011 17:14:48
Doe gewoon wat je zelf leuk vindt! Wij hadden als openingsdans You're the first, my last van Barry White. Niet omdat we interessant of origineel wouden doen, maar we vonden geen slow die we beiden goed vonden. En dat nummer zei eigenlijk alles.
En als tweede nummer hebben we ons oudste zoontje laten kiezen die nog heel even mee mocht naar het avondfeest. En hij koos voor Dos Cervecas van Tom Waes. Niet direct mijn keuze, maar hij nam meteen heel de zaal mee voor een polonaise (gelukkig de enige van die avond). Maar het feest was ingezet en daar draait het toch rond. Alle aanwezigen vonden het een geslaagd feest! Niks speciaals gewoon echt ons ding.
|
|
bobo
2-2-2013
|
14-6-2011 15:53:30
Dag Penny Ook wij kozen ervoor om geen hele resem "slows" te draaien. Op slechts één liedje hebben wij afwisselend gedanst met ouders/schoonouders. Het melige is niet echt aan mij besteed... Ik vond het humoristisch liedje Liefde is alles van Bart Peeters (live versie, waaruit de de intro hebben geknipt). http://www.youtube.com/watch?v=JiblXhVZjVY De tekst van het lied hebben wij op tafel gezet, samen op het blad met de feestregels. Fijne reacties gekregen van de mensen hoor. Die zagen de humor ervan in. Daarna wist de DJ dat het feest mocht losbarsten en kon iedereen de dansvloer op! Veel succes met jullie muziekkeuze!
|
|
bobo
2-2-2013
|
14-6-2011 15:55:01
Er wordt dikwijls over gaarne zien gelogen Ik denk hierbij aan boysbands goor en plat En verstoken van het geestelijk vermogen Om hallo te roepen in een koe haar gat
En aan Romeo's in blitse discotheken Met een zonnebank en een gebrek aan tact En Marina's die al van diepgang spreken Als je ze zonder boe of ba langs achter pakt
Liefde is alles liefde is alles Wat er blijft wanneer de rest verloren is leg je hand in de mijne tot we samen verdwijnen Dan wordt het helder wordt het simpel Dan winnen we met vlag en wimpel En zonder loopt het meestal ergens mis
Ik ben zelf dat weet ik ook geen kruimel beter Er zijn kosten aan en veel maar ik ben klein ik vertrouw mijn eigen hersens voor geen meter Maak jij maar wat je wilt maak het van mij
Liefde is alles liefde is alles Wat er blijft wanneer de rest verloren is leg je hand in de mijne tot we samen verdwijnen Onhoorbaar en onzichtbaar worden Onpeilbaar of iets van die orde En zonder loopt het meestal ergens mis
Liefde is alles liefde is alles Wat er blijft wanneer de rest verloren is leg je hand in de mijne tot we samen verdwijnen Onhoorbaar en onzichtbaar worden Onpeilbaar of iets van die orde En zonder loopt het meestal ergens mis En zonder loopt het meestal ergens mis
|
|
Tineke
8-7-2011
|
21-6-2011 14:17:18
Hoi,
Normaal zet de DJ de vermenigvuldigingsliedjes inderdaad sneller stop hoor.
Die laten ze normaal niet volledig spelen, anders zit de rest van het volk te lang te wachten.
Wij gaan na de openingsdans (Foreigner - I want to know what love is) volgende liedjes kiezen voor de ouders: Du (Peter Maffay) - Wonderful tonight (Eric Clapton).
Daarna zal er wat ambiance inkomen, en mag iedereen op de dansvloer! :)
Hangt er dus een beetje vanaf wat je zelf wil natuurlijk. Wil je graag "plakken" dan kies je voor de slows. Wil je graag meteen "ambiance", dan kies je na de openingsdans bv. voor Alors on danse - vrienden van ons deden dit ook - iedereen stond meteen op de dansvloer daar! :)
succes!
groetjes van een bijna-bruidje
|
|
tanja
30-6-2012
|
24-6-2011 18:46:42
ja, alors on danse is ook een leuke!
|
|
Penny
20-7-2011
|
25-6-2011 16:24:05
Hoi iedereen,
we zijn er uit geraakt :-))
onze openingsdans wordt Then van Brad Paisley (vriend gekozen) en dan smoorverliefd van Mega Mindy om met de kids te dansen :-) (idee van de vriend)
dan nog 1 slow met de ouders en dan Black Eyed Peas met i got a feeling.
En hopen dat het goed wordt :-)
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|