Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bloemen

28-4-2006 15:15:48
hallo,

hoeveel bloemstukken voorzien jullie voor de kerk en feestzaal? En wat betalen jullie hiervoor?

Elke
29-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 371

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik28-4-2006 16:14:25

Hallo,

Wij hadden in de kerk een altaarstuk (over de hele breedte van het altaar), een stuk rond de paaskaars en een aantal bloemstukjes aan de stoelen (niet aan allemaal, want daar betaal je je blauw aan!). Het altaarstuk kostte 100 EUR, de paaskaars iets van een 50 EUR. Aan de stoelen, dat was 7 EUR per stuk.
In de feestzaal werden de bloemen door hen verzorgd, maar 'k geloof dat we iets van een 6 EUR per stuk betaalden. Die waren wel schitterend en aangepast aan onze menukaarten en naamkaartjes (wij hadden alles in lentegroen).

Groetjes,

Sylvie
Sinds 11 maart zeer gelukkig getrouwd!

Tina

Meld misbruik30-4-2006 21:39:32

altaarstuk 1 meter + lezenaarstuk + 20 bloemenstukjes aan de stoelen + corsage + bruidsboeket. 250 euro bij Heliantus st.Niklaas.

Mieke
7-7-2006
 Meld misbruik1-5-2006 21:19:46

Hallo,
Wij hebben een altaarstuk, 2 pijlers voor aan de kerkdeur, bruidsboeket en corsage. Dit komt neer op zo'n 275€.
Die 2 pijlers nemen we dan mee naar de feestzaal om daar in de inkom te plaatsen. Op het einde van het feest kunnen die bloemen mee naar huis. Volgens de bloemist kunnen we nog 2 tot 3 weken nagenieten van die bloemen.
Groetjes, Jeroen en Mieke 7-7-2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...