Nu Online
Momenteel zijn er 461 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring met galajurkens.nl?

16-5-2011 17:56:49
Hallo iedereen,

Ik heb op de website www.galajurkens.nl een heel mooie trouwjurk gezien. Heeft er iemand ervaring met deze website? Ziet er nogal louche uit...

Mieke
9-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 40 | Gelezen: 3854

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik16-5-2011 18:09:11

Goh Mieke, ik zou mij daar toch niet aan riskeren... Volgens mij zijn dat kleedjes die gemaakt worden in lage loon landen, maar ik denk dat de afwerking en kwaliteit er ook maar naar zal zijn. Het kan toch niet dat een bruidsjurk in de meeste winkels het 10 dubbele kost bij manier van spreken en dat zij zo'n kleed kunnen verkopen voor nog geen 150 euro...
Er zijn al veel bruidswinkels zoals Youniek bvb. die ook goedkopere kleedjes hebben en waar je tenminste kan zien hoe ze eruit zien en hoe je ermee staat.

Succes alvast!

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik16-5-2011 18:46:00

Waarom zouden hun een trouwkleed kunnen verkopen voor nog geen 200 euro terwijl je in de winkel voor hetzelfde kleed 1200 euro moet neertellen. Ik zou dat echt niet vertrouwen (nederland is normaal gezien duurder als belgie als het op trouwjurken aankomt)

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik16-5-2011 19:17:47

Ik zou het ook niet vertrouwen, zoals je zelf zegt: ziet er louche uit. De foto's zijn van de sites van gekende merken geplukt, dat zie je, maar ze gaan nooit dezelfde kwaliteit kunnen geven voor 1000 euro minder.
Kzou het echt niet doen!
De prijsverschillen tss België-Nl: sommigen zeggen duurder, anderen zeggen net dat het een pak goedkoper is in Nederland. Ik zal het je over een dikke maand weten te zeggen, want 18 juni heb ik een afspraak in een winkel in Breda én een in Antwerpen ;-)

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik16-5-2011 19:41:13

Hoi,

Ik ga ook mijn trouwjurk goedkoper kopen in het buitenland www.gothicweddingdresses.webs.com De jurken daar worden in China op maat gemaakt en dan via het verenigd koninkrijk teruggezonden naar jou. Ik bekeek de site eens die je opgaf en ik zou het niet vertrouwen. Die prijzen zijn echt bodemprijzen en als je eens gaat lezen wat ze over zichzelf vertellen zie je al gauw dat dit een tekstje is dat vertaald is met én of andere vertaaldinges op internet ofzo, want dat is echt geen degelijk nederlands.

Groetjes,
Celesta

myriam
13-8-2011
 Meld misbruik16-5-2011 20:47:05

ik heb de mijne gekocht via ebay en ben ook eens benieuwd :)

anne

Meld misbruik18-8-2011 19:50:37

Beste Mieke,

Ik ben ook bij galajurkens aan het kijken. Heb je uiteindelijk daar een jurk gekocht? Zo ja, is alles goed gegaan?

Mieke
9-9-2011
 Meld misbruik19-8-2011 16:58:57

Hallo Anne,

Nee, ik heb mijn jurk daar toch niet besteld. Ik ben dan op zoek gegaan naar een andere website, en zo kwam ik terecht op tidebuy.com. Hier hebben ze heel veel keuze en de jurken zijn spotgoedkoop. Ik heb daar mijn jurk besteld en ik heb hem mooi binnen de maand gekregen, zoals vermeld op de website. De jurk leek wel op de foto op de website, maar precies hetzelfde was ze zeker niet: andere stof, verkeerde kleur (wilde een lichtgrijze, zoals op de foto, maar uiteindelijk was de jurk gewoon wit tot ivoorkleurig), details niet exact hetzelfde. Maar het is wel een mooi jurk. Jammer dat het dan wat traditioneler uitvalt dan ik had gewild, maar het blijft toch een mooie jurk voor weinig geld...

suzanne

Meld misbruik4-11-2011 18:38:21

Hallo,

Ik heb via galajurkens.nl een jurk besteld en heb hem vandaag binnengekregen.

Het is een avondjurk. En hij is supermooi.

Had ook erg fijn contact via de mail. Ik vertrouwde het eerst ook niet goed maar
had hem op de gok toch besteld, en hij is geweldig precies zoals op het plaatje.

Ook de kleur is exact hetzelfde. En een snelle levering.
Als ik ooit weer zoiets nodig heb bestel ik het weer daar.

Succes allemaal.

Groetjes

dionne

Meld misbruik5-12-2011 11:25:46

Ik zie dat ze er ook schoenen verkopen, iemand hier ervaring mee?
groet, Dionne

Marijke
11-8-2012
 Meld misbruik14-12-2011 19:35:09

Ik geraak niet meer op die site !!

groetjes

lisa
27-7-2012
 Meld misbruik9-1-2012 0:08:06

suzanne,

heb je een foto van de jurk die je hebt gekocht?

gr

simone
6-7-2012
 Meld misbruik23-1-2012 16:57:28

Ik zocht op google naar reviews van galajurkens.nl en kwam zodoende hier. Suzanne, kan je aangeven hoe het precies in zijn werk ging? Of iemand anders al ervaring met deze site?

Ik ben gek op een jurk die ze aanbieden maar ik heb moeite met het vertrouwen van de site.

melanie
7-7-2012
 Meld misbruik25-1-2012 23:08:53

Ik heb ook een mooie galajurk gezien op galajurkens.nl vind het ook erg moeilijk of het wel te vertrouwen is,zag dezelfde jurk in een andere winkel voor 1000 euro meer???Suzanne had jij een andere kleur gekozen als op de afbeelding en hoe is de maat klopt de maten tabel een beetje?

simone
6-7-2012
 Meld misbruik26-1-2012 10:11:47

@melanie: Ik heb er ook moeite mee en heb daarom maandag een armband besteld van 6 euro om eens te kijken of ze wel de producten verzenden. Heb helaas nog geen bericht van ze gehad en ze inmiddels gemeld waarom ik na het aanmaken van een account niiet meer kan inloggen op de site en wat de status van mijn bestelling is. Hierop nog geen reactie. Ik zal de gang van zaken melding in dit topic.

melanie
7-7-2012
 Meld misbruik26-1-2012 14:24:25

ben eens benieuwd Simone of je nog wat hoort!Slim om iets van een paar euro te bestellen!

simone
6-7-2012
 Meld misbruik1-2-2012 10:14:46

Hoi Melanie,

Nee helaas nog niets gehoord, ook nog niet via PayPal. Ziet er dus niet gunstig uit en ben benieuwd of het bericht van Suzanne niet van Galajurkens.com zelf is :)

melanie
7-7-2012
 Meld misbruik1-2-2012 17:08:14

Hoi Simone

Ik heb gisteren het risico genomen een bij tibebuy besteld
kreeg meteen reactie met bestelnummer en daarna nog mailtje
dat hij betaald is via PayPal.Nu is het afwachten hoop zo dat ik hem krijg
kan 28 dagen duren dus dat is nog effe
Ik hou je op de hoogte
Succes met zoekennaar een jurk!

suzanne

Meld misbruik2-2-2012 21:57:30

hallo allemaal,

Heb dus echt de jurk besteld en vrij snel gekregen.
Had wel de kleur besteld die op de foto stond, en mijn jurk is exact hetzelfde

Heel fijn contact gehad met de e-mail.

De maat die ik besteld had was wel echt te groot, je moet dus wel je eigen maat
aanhouden. Maar ik dacht beter te groot als te klein, hij kan altijd kleiner gemaakt
worden, wat ook gebeurd is.

Ik heb gewoon via de mail besteld en kreeg ook telkens vrij snel antwoord.

Krijg ook superveel reacties op de jurk.

Voor mijn was het ook een gok en die is zeker goed uitgevallen.

Veel succes allemaal.

Groetjes

simone
6-7-2012
 Meld misbruik7-2-2012 20:08:42

Hoi,

Ik heb van galajurkens inmiddels een bericht ontvangen waarin ze excuses aanbieden en product gaan verzenden.

Echter van PayPal heb ik bericht ontvangen dat ik mijn aankoop bedrag terug ontvang ivm kopersbescherming.

Ik verwacht dus niet dat ik het product nog ontvangen zal en durf hierdoor ook niet te gaan voor een jurk daar.

Groetjes.

simone
6-7-2012
 Meld misbruik10-2-2012 11:38:30

Verbazend heb ik van DHL een notificatiebericht ontvangen dat ik niet thuis was voor ontvangt van pakket. Gezien ik nog iets verwacht, had ik niet door dat dit van Galajurkens zou zijn.

Nu zie ik op DHL dat het pakket uit HonkKong komt en ook heb ik een mail met als afzender ourweddingdresses ontvangen dat ik mijn pakketje kan afhalen bij dhl of hun kan bellen voor een nieuwe afleverafspraak.

DHL komt het nu maandag op mijn werk afleveren, dus ben benieuwd maar dit kan niet anders zijn dan afkomst van galajurkens. Wel apart gezien ik van PayPal mijn aankoopbedrag heb terug ontvangen. Zou het dan toch betrouwbaar zijn, gezien zij een jurk aanbieden waar ik weg van ben begin ik toch te twijfelen om het te wagen maar ik wacht voor de zekerheid nog even Melanie haar reactie af over tidebuy. Daar hebben ze ook mooie jurken voor goede prijzen.

Maar ik wil wel eerlijk zijn over galajurkens, vandaar dit bericht. Ik had nu een armband besteld van 6 euro om eens te zien of je het wel zou ontvangen.

melanie
7-7-2012
 Meld misbruik13-2-2012 13:38:23

Hoi
Ik heb nog niks ontvangen maar het kon 28 dagen duren en er zijn pas 2 weken om!
Nog effe afwachten dus...wat is het allemaal spannend!
Hoop dat je vandaag dan inderdaad je armband krijgt en zo ja dan zal het toch echt wel betrouwbaar zijn of denk je niet?
Succes ik meld me weer als ik de jurk heb

Groetjes Melanie

Inge

Meld misbruik13-2-2012 15:27:05

Hallo,

Ik was benieuwd naar het verhaal van Melanie, of zij inmiddels haar jurk binnen heeft via galajurkens?

Bedankt

Inge

Meld misbruik13-2-2012 15:28:21

Pardon, ik zie dat je die reactie vandaag geplaatst hebt.
Ik dacht dat je deze eerder had geplaatst.
Dan weet ik genoeg.

Inge

Meld misbruik13-2-2012 15:31:52

Zelf heb ik een corset besteld via galajurkens.com maar ik krijg ook geen reactie via de mail of hoe dan ook. Dus daarom ben ik er ook bang voor dat het niet goed zit...

Suzanne, hoe komt het dat jij wel reactie kreeg via de mail? Kreeg je snel reactie?
Ik heb 2 weken geleden al een mail gestuurd en nog niks terug. Ik heb bijna 3 weken geleden wat besteld, maar nog niks ontvangen....

Groetjes, Inge

simone
6-7-2012
 Meld misbruik20-2-2012 11:52:21

@Melanie, ik ben zeer benieuwd. Ik wacht eerst jou jurk af en dan beslis ik bij welke van de 2 ik ga bestellen :-).

@Inge, Ik kreeg ook heel moeilijk contact met ze en op een gegeven moment een bericht dat ze ivm vakantie afwezig waren maar het product zouden versturen. Vorige week heb ik de armband dus op mijn werk van DHL ontvangen. Uiteindelijk versturen ze de artikelen dus wel maar als je voor een jurk gaat, is het lastig als ze niet reageren. Je wilt toch goed contact over hoe je wensen voor de jurk zijn enz.

melanie
7-7-2012
 Meld misbruik1-3-2012 12:40:08

Hoi
Ik heb vandaag een mailtje gekregen dat mijn jurk is verstuurd via dhl
Het zou 2 a 3 dagen duren voordat hij hier is
Nu dus nog een paar daagjes afwachten zodra ik hem heb
laat ik weer wat horen!
Groetjes Melanie

rita

Meld misbruik7-3-2012 15:56:43

Hallo allemaal

Mijn dochter trouwt binnenkort en wij hebben voor alle bruidmeisjes en bruidskindjes bij galajurkens een jurk besteld 8 in totaal. Voor de 4 bruidsmeisjes waren de jurken perfect in orde en prachtig afgewerkt! En op tijd geleverd. Wat de kleedjes van de kindjes betreft zijn er nog maar 2 van de 4 aangekomen. Wij hadden 4 witte besteld en hebben 1 wit en 1 ivoor toegekregen. Ik heb galajurkens al 2 keer gecontacteerd maar heb nog steeds niets van hun gehoord. ...

Groetjes!

melanie
7-7-2012
 Meld misbruik7-3-2012 17:17:01

Hallo Allemaal

Mijn jurk is in Duitsland aangekomen[ik woon in Duitsland]
Alleen moet ik nog wachten omdat DHL nog wat gegevens van mij nodig had,
deze heb ik vandaag gemaild,hoop dat ik de jurk morgen of overmorgen krijg
Ik word gek van het gewacht

Groetjes

steven

Meld misbruik8-3-2012 17:37:10

@ rita

hoe lang heb je moeten wachten voor de levering.
Ik heb op 12 febr. een galajurk besteld maar ben benieuwd hoe lang ik nog zal moeten wachten. Hopelijk niet te lang.

groetjes

rita

Meld misbruik8-3-2012 19:00:24

@ Steven
Na een goede maand werd onze bestelling geleverd
(dit was de tweede keer dat we iets besteld hadden)
deze werden beiden geleverd door dhl

melanie
7-7-2012
 Meld misbruik8-3-2012 23:08:28

Hoi allemaal

Mijn jurk is binnen en hij is erg mooi!
Toen dhl het pakje kwam brengen dacht dat kan niet veel zijn
zo een klein pakje maar toen ik hem uit pakte viel het gelukkig allemaal mee
Hij is net zo als op de foto maat klopt ook met de maattabel op de site!
Ik moest alleen nog eens 43 euro aan Dhl betalen Zoll[doane] kosten weet niet of dat in Nederland ook is,maar dan nog voor 170 euro heb ik een super jurk!
Moet wel nog een hoeplrok onder die had ik er niet bij besteld maar die kan ik ook in Nederland kopen!
Veel succes allemaal en een hele fijne Trouwdag

Groetjes Melanie

gust
8-6-2013
 Meld misbruik18-3-2012 20:49:05

Wij hebben in januari 2012 jurken besteld, en betaald via Paypal.
Ondertussen wachten we al twee maanden, en nog geen enkele reactie gekregen op verschillende verstuurde mails.
Een kennis stuurt naar hetzelfde mailadres de vraag hoelang de levering zou duren voor zijn nieuw te plaatsen bestelling, en krijgt meteen antwoord.
Ondertussen merken we dat de site ook via andere webadressen opereert.
Ik hou jullie verder op de hoogte.

steven

Meld misbruik19-3-2012 8:55:33

@Gust
heb je paypal hiervan op de hoogte gebracht.
met paypal ben je beschermt en zij zullen er voor kijken hoe het komt dat je bestelling nog niet gekregen hebt.
Momenteel wacht ik ook nog altijd op onze bestelling aan het wachten maar ik heb paypal op de hoogte gebracht.hij heeft eenn maand tijd om te raegeren zoniet krijg ik mijn betaling terug.
Hier klopt iets zekers niet.Dat was de eerste keer maar ook de laatste keer dat ik daar iets besteld heb.

simone
6-7-2012
 Meld misbruik26-3-2012 8:17:04

Hoi,

Ik kreeg eerst ook geen reactie en kreeg van PayPal het geld ook terug, vreemd genoeg ontving ik enkele tijd later toch mijn bestelling via DHL zoals te zien is in mijn berichten hierboven.

Misschien zal hetzelfde ook bij jullie gebeuren, communicatie met Galajurkens is iig niet gemakkelijk maar uiteindelijk lijken ze wel te leveren.

lisa
27-7-2012
 Meld misbruik2-7-2012 22:50:48

ik heb mijn trouwjurk besteld via tidebuy.com!!
het is echt mijn droomjurk. ik heb hem met opzet te groot besteld. zodat ik hem kon laten vermaken naar mijn lichaam.

110 euro was m'n jurk met verzendkosten
75 voor het vermaken via een vrouw die vroeger een bruidswinkel zelf had.
dus ik heb nu mijn droomjurk voor 185 euro!!!!! des te meer we overhebben voor een mooi pak voor mijn aanstaande.

gr Lisa

melanie
7-7-2012
 Meld misbruik9-7-2012 20:11:45

Hoi Lisa

Mijn jurk had ik ook bij tidybuy besteld
en ik hen zaterdag alleen maar positieve reacties gehad
iedereen vond hem geweldig en konden zich niet voorstellen dat ik
er maar 165 euro voor had betaald!
Ik wens je een hele mooie trouwdag
helaas is die van mij al voorbij maar het was een dag om nooit
te vergeten
geniet ervan

Groetjes Melanie

Mieke
9-9-2011
 Meld misbruik3-8-2012 18:24:35

Op die van mij heb ik ook heel veel positieve reacties gekregen. En dat voor amper 105 euro! Echt de moeite!

Mirre

Meld misbruik12-9-2012 18:33:24

Ik heb net een cocktailjurkje besteld op galajurkens.nl alleen toen ik doorverbonden zou worden naar paypal deed hij dat niet en kwam er in beeld: bedankt voor uw bestelling etc.

nu staat hij wel onder mijn bestelling maar met opmerking dat de betaling mislukt is.
iemand hier eerder problemen mee gehad?

gust
8-6-2013
 Meld misbruik12-9-2012 21:49:52

galajurkens.nl galajurkens.net galajurkens.com, ze hebben ook nog andere sites met foto's die ze gewoon van anderen hebben overgenomen. Deze mensen zijn actief vanuit het midden oosten, zeer onbetrouwbaar. Af en toe sturen ze na lang aandringen iets op, maar heb al veel verhalen gehoord over mensen die helemaal niks ontvangen. Heb er zelf ondertussen de nodige ervaring mee opgedaan. Hun taktiek is lang laten wachten, tot de betalingstermijn van paypal is vervallen, en je geen recht meer hebt op terugbetaling van je centen.
Vreemd dat er nu nog steeds mensen zijn die daar bestellen... informeer je eerst goed.

steven

Meld misbruik20-9-2012 15:35:14

Nu een tijdje geleden had ik paypal ingesckakeld. Zij kregen ook geen antwoord van galajurkens.com zodat ik mijn geld terug gekregen heb. 2 dagen later stond er een leverancier aan mijn deur met jawel de galajurk. Nu heb ik mijn geld terug en een nieuw galajurk. Nu moeten zij maar eens zien te geraken aan hun geld en we zijn al 2 maanden ver en ik heb nog geen enkele reactie van hen gehoord om hun geld te kunnen krijgen. Houden zo ;))

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info