Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen

16-5-2011 18:07:11
weet iemand een leuk idee voor onze getuigen te vragen?? groetjes stefanie

stefanie
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 772

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik16-5-2011 18:11:17

Hoi Stefanie,

Je zou bijvoorbeeld een pen kunnen laten graveren met daarop de vraag?
Je kan dan op je knieën gaan staan voor je getuige en hem/haar dan zo vragen? :-) dat wordt lachen!

groetjes,
Filipa

Maria
8-7-2011
 Meld misbruik16-5-2011 19:16:00

Wat wij hebben gedaan, niet voor de getuigen maar 2 jaar terug voor de meter en peter van ons zoontje, was een vacature opstellen.
Gevraagd : getuige (m/v) voor indiensttreding in ons familiebedrijf
kwaliteiten : ....
verloning : een leuk trouwfeest, ...
enz ... je fantasie een beetje gebruiken he. Succes ermee

Sanne
30-7-2011
 Meld misbruik16-5-2011 19:19:21

Wij hadden een fles wijn en een biertje gekocht, het etiket eraf laten weken
En dan in de hals had ik onze 2 namen met bruidsringen erin.
En op het grote etiket een foto van mij met de getuige en de vraag of ze getuige willen worden.

Good luck
Groetjes
Sanne

Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik16-5-2011 19:49:15

Ik heb een puzzel laten maken met de vraag op. Mijn getuige moest dan de puzzel maken en dan zag ze de vraag. Je kan dit laten maken bij Kruidvat.

stefanie
10-9-2011
 Meld misbruik16-5-2011 19:55:49

ineke dat is wel leuk!! kan ik doen bij ons in een leuk winkeltje dat maken ze daar!!;) had je daar ook een foto bij op de achtergrond?? groetjes, bedankt al voor de leuke tips!! ;)

Anouk
8-7-2011
 Meld misbruik16-5-2011 20:35:11

Wij hadden ook puzzel gemaakt: hierop stonden 4 kleine fotootjes van ons (mijn vriend en ik) en in het midden het figuurtje dat we doorheen onze trouw hebben doorgetrokken. De opstelling van dat figuurtjes was dan:
bovenaan : Anouk & Frederik
midden: afbeelding van bruid en bruidegom (tekeningetje)
onderaan: getuige en de datum van ons huwelijk.
Hebben een BBQ georganiseerd en toen het donker werd een grote kaars op tafel gezet met de vraag even te helpen met de puzzel omdat ik hem niet gemaakt kreeg. Zeer leuk effect en zeer fiere getuigen.

Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik16-5-2011 20:45:52

Neen ik had geen foto en gewoon een rode achtergrond genomen om het extra moeilijk te maken. Ik had "Wil jij mijn getuige zijn op 18/6?" in supergrote letters gemaakt want anders kon het zijn dat één woordje al op één puzzelstukje stond en dan wist ze direct wat er stond. Daarom geen foto gebruikt en de letters mega groot gemaakt

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik17-5-2011 9:59:51

Wij hebben een puzzel gemaakt. We hebben zelf een foto gemaakt van de vraag in letterkoekjes en dan daaromheen allemaal snoepjes in de themakleur (die we ook gaan gebruiken als bedankjes op het avondfeest). Ook niet simpel omdat alle snoepjes uiteraard op elkaar lijken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...