Terug naar overzicht
Hoi tanja, Je zou kunnen proberen op internet of in een goede hobbywinkel of misschien bij AVA, om houten vlinders te vinden die groot genoeg zijn om er een naam op te schrijven, en deze dan gebruiken in plaats van naamkaartjes? :-) groetjes,Filipa
Je kunt ze ook afprinten of kleintjes kopen, deze op een wasknijper plakken en zo op de naamkaartjes bevestigen. Zo kun je verder ook de tafel versieren, van die kleine vlinders op stokjes die je in de bloemstukken op tafel steekt. Veel plezier en geluk ermeeGroetjessanne
Hey, Wij geven elke tafel een andere kleur vlinder zoals hierboven op de afbeelding. Op de vlinder schrijven we dan de namen op. Bij het binnenkomen krijgen de mensen een enveloppe met daarin ook een vlinder van dezelfde kleur zodat ze weten aan welke tafel ze moeten gaan zoeken. De vlindertjes zijn eenvoudig te maken met een vlinderponsje van 5cm groot en een beetje gekleurd papier. veel succes! groetjes Wendy
hallo wendy, dat had ik ook in gedachten. waar heb je zo'n vlinderspons gehaald? groetjes tanja
Hey Tanja, Ik heb het gevonden in een knutselwinkel Pipoos in Antwerpen (in de Jezusstraat). https://secure.hobbyhandboek.nl/detail.asp?cat=D4&subcat=D71&id=80099 Het gekleurd papier komt van de Lidl (geregeld staat daar een bloknote met 25 verschillende kleuren papier in de reclame voor maar amper 2€ ).
Hoi ik ben ook zo vlindertjes voor op de glazen aant maken, ik heb gewoon de vorm op internet afgedrukt, overgetekend op juiste papier( ik gebruik van da rubber papier ervoor) en dan uitknippen. Het resultaat is echt mooi, alleen nog op zoek naar een goede stift om op dat papier de naam te schrijven want mijn zilverpen gaat er niet zo goed op. veel succes grtjs joke