Nu Online
Momenteel zijn er 487 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

naamkaartjes

16-5-2011 18:49:19
hallo,

ik wil iets orgineels doen voor de naamkaartjes, ik had iets in gedachten met vlinders.
kan er iemand helpen

tanja
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1757

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik16-5-2011 19:13:00

Hoi tanja,

Je zou kunnen proberen op internet of in een goede hobbywinkel of misschien bij AVA, om houten vlinders te vinden die groot genoeg zijn om er een naam op te schrijven, en deze dan gebruiken in plaats van naamkaartjes? :-)

groetjes,
Filipa

Sanne
30-7-2011
 Meld misbruik16-5-2011 19:16:48

Je kunt ze ook afprinten of kleintjes kopen, deze op een wasknijper plakken en zo op de naamkaartjes bevestigen. Zo kun je verder ook de tafel versieren, van die kleine vlinders op stokjes die je in de bloemstukken op tafel steekt.

Veel plezier en geluk ermee
Groetjes
sanne

Wendy
28-5-2011
 Meld misbruik16-5-2011 19:43:14

Hey,

Wij geven elke tafel een andere kleur vlinder zoals hierboven op de afbeelding. Op de vlinder schrijven we dan de namen op. Bij het binnenkomen krijgen de mensen een enveloppe met daarin ook een vlinder van dezelfde kleur zodat ze weten aan welke tafel ze moeten gaan zoeken. De vlindertjes zijn eenvoudig te maken met een vlinderponsje van 5cm groot en een beetje gekleurd papier.

veel succes!

groetjes
Wendy

tanja
5-5-2012
 Meld misbruik16-5-2011 20:17:05

hallo wendy,

dat had ik ook in gedachten. waar heb je zo'n vlinderspons gehaald?

groetjes tanja

Wendy
28-5-2011
 Meld misbruik16-5-2011 21:20:04

Hey Tanja,

Ik heb het gevonden in een knutselwinkel Pipoos in Antwerpen (in de Jezusstraat).
https://secure.hobbyhandboek.nl/detail.asp?cat=D4&subcat=D71&id=80099
Het gekleurd papier komt van de Lidl (geregeld staat daar een bloknote met 25 verschillende kleuren papier in de reclame voor maar amper 2€ ).

joke
13-8-2011
 Meld misbruik17-5-2011 9:35:00

Hoi

ik ben ook zo vlindertjes voor op de glazen aant maken, ik heb gewoon de vorm op internet afgedrukt, overgetekend op juiste papier( ik gebruik van da rubber papier ervoor)
en dan uitknippen.
Het resultaat is echt mooi, alleen nog op zoek naar een goede stift om op dat papier de naam te schrijven want mijn zilverpen gaat er niet zo goed op.

veel succes

grtjs joke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...